Gå til innhold

Utslett på ferie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har begge fått utslett på armene og div steder på kroppen nå mens vi er på utenlandsferie i Venezia. Det er små nupper i huden som klør. Hva i all verden kan dette være? Vi hadde det begge etter vi våknet opp så vi mistenker at det er sengemidd eller noe slikt :grine: Hva burde vi gjøre?

Anonymous poster hash: d4ad2...ca3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har begge fått utslett på armene og div steder på kroppen nå mens vi er på utenlandsferie i Venezia. Det er små nupper i huden som klør. Hva i all verden kan dette være? Vi hadde det begge etter vi våknet opp så vi mistenker at det er sengemidd eller noe slikt :grine: Hva burde vi gjøre?

Oppppps. Dette må dere finne ut av på et vis, slik at dere ikke tar med dere evnt herk hjem. 

Anonymous poster hash: f5d4c...507

AnonymBruker
Skrevet

Få en lege til å se på utslettene. Har dere evt badet ute nylig, kan det være noe i vannet som er årsak

Anonymous poster hash: fb559...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Soleksem?

Anonymous poster hash: 1a5eb...0ac

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Skal absolutt komme oss til lege om dette ikke har gått over innen imorgen.

Utslettet er hvitt og huden er helt ruglete så tror ikke det er soleksem :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...