AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Jeg og kjæresten har begge fått utslett på armene og div steder på kroppen nå mens vi er på utenlandsferie i Venezia. Det er små nupper i huden som klør. Hva i all verden kan dette være? Vi hadde det begge etter vi våknet opp så vi mistenker at det er sengemidd eller noe slikt Hva burde vi gjøre? Anonymous poster hash: d4ad2...ca3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Jeg og kjæresten har begge fått utslett på armene og div steder på kroppen nå mens vi er på utenlandsferie i Venezia. Det er små nupper i huden som klør. Hva i all verden kan dette være? Vi hadde det begge etter vi våknet opp så vi mistenker at det er sengemidd eller noe slikt Hva burde vi gjøre? Anonymous poster hash: d4ad2...ca3 Oppppps. Dette må dere finne ut av på et vis, slik at dere ikke tar med dere evnt herk hjem. Anonymous poster hash: f5d4c...507
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Jeg og kjæresten har begge fått utslett på armene og div steder på kroppen nå mens vi er på utenlandsferie i Venezia. Det er små nupper i huden som klør. Hva i all verden kan dette være? Vi hadde det begge etter vi våknet opp så vi mistenker at det er sengemidd eller noe slikt Hva burde vi gjøre? Anonymous poster hash: d4ad2...ca3 Få en lege til å se på utslettene. Har dere evt badet ute nylig, kan det være noe i vannet som er årsak Anonymous poster hash: fb559...2c4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Soleksem?Anonymous poster hash: 1a5eb...0ac
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Tusen takk for svar! Skal absolutt komme oss til lege om dette ikke har gått over innen imorgen. Utslettet er hvitt og huden er helt ruglete så tror ikke det er soleksem Anonymous poster hash: d4ad2...ca3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå