AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er ei jente på 23 år som aldri har datet en gutt før, jeg er også ukysset og jomfru. Gjennom hele livet mitt har jeg slitet med dårlig selvtillit pga vekten og utseende mitt, men etter mange år med hardt arbeid begynner jeg endelig å føle meg litt bra. Jeg har fortsatt noen kilo igjen før jeg har nådd målet mitt, men jeg er veldig godt på vei. I helgen var jeg på en fest hvor jeg kom i kontakt med en gutt som var like gammel som meg. Vi pratet store deler av kvelden og han virket veldig ålreit. Han sa han vanligvis var litt rolig og sjenert, selv om han ikke virket sånn da vi pratet på grunn av alkoholen. Vi flørtet en del, han hadde armen sin rundt meg og han oppførte seg som en gentleman. Han spurte om nummeret mitt, jeg kan det til han, og jeg fikk hans. Dagen etter la han meg til på facebook. Han sa han skulle sende meg melding, men han har enda ikke gjort det. Vi drakk begge en del den festen, så jeg vet ikke hvor mye han husker av det. Festen var på fredag, er det dumt av meg å ta kontakt med han? Anonymous poster hash: 79ec6...989 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Det at han la deg til på facebook dagen etterpå er et godt tegn. Han er sikkert bare litt sjenert, det gjør ingenting om du tar det første steget! Kjør på! Anonymous poster hash: b5b76...561 6
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Han sa jo at han er sjenert, og nå som alkoholen er ute av bildet så tør han kanskje ikke? Kanskje han er redd for at du husker lite av kvelden, og derfor vil avvise han om du sender melding? Mulighetene er mange, men det skader ikke at du sender han en melding for å starte samtalen, så kan du jo ta det derfra og se om han er interessert Anonymous poster hash: a2683...e4a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Ja, bare skriv til han. Anonymous poster hash: f47bd...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Har du hørt fra han nå ? Jeg hørte ikke noe fra han, men skrev hei til han dagen etter jeg lagde denne tråden. Vi hadde en fin liten samtale. Den andre samtalen vi hadde var også kjempefin og fløt veldig bra. Vi er begge sjenerte da, så det føles litt rart noen ganger. Han sa han hadde lyst til å se Ant-Man filmen, noe jeg og vil, så kanskje han ber meg med på den - TS Anonymous poster hash: 79ec6...989 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Jeg hørte ikke noe fra han, men skrev hei til han dagen etter jeg lagde denne tråden. Vi hadde en fin liten samtale. Den andre samtalen vi hadde var også kjempefin og fløt veldig bra. Vi er begge sjenerte da, så det føles litt rart noen ganger. Han sa han hadde lyst til å se Ant-Man filmen, noe jeg og vil, så kanskje han ber meg med på den - TS Anonymous poster hash: 79ec6...989 Så bra! Anonymous poster hash: 7bb1f...d9b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 Se der, ja! Slike tøffe jenter liker vi gutta. Bra med jenter som tør å ta initiativ. Anonymous poster hash: ee7f3...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå