Gjest Phair Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 I dag er det et år siden du ble født, og et år siden vi nesten mistet deg. Opplevelsen av å se deg ligge der på sykehuset med alle slangene i den lille kroppen mens du kjempet for livet ditt er etset inn i minnet mitt. Men å se deg ligge i sengen din og sove i dag tidlig fyller meg bare med en grenseløs takknemmlighet for at du valgte livet og ikke døden. Gratulerer med dagen lille guttten min. Mamma elsker deg.
Gjest Madam Felle Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Gratulerer med dagen til lillegutt
vimse dokka Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN TIL DIN LILLE.
Eplegrønn Skrevet 9. september 2004 #8 Skrevet 9. september 2004 Sender masse gratulasjoner til ettåringen! :-)
Gjest Phair Skrevet 10. september 2004 #10 Skrevet 10. september 2004 Bursdagssangen ble sunget og danset, og kaken ble spist opp. En særdeles god dag
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2004 #11 Skrevet 10. september 2004 *gåsehud*, *snufs*, *rørt* GRATULERE MED DAGEN
*Shira* Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 *gåsehud*, *snufs*, *rørt* GRATULERE MED DAGEN var logget ut gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå