Eranonym123 Skrevet 21. juli 2015 #1 Del Skrevet 21. juli 2015 Da jeg hadde sex som jomfru (som var sist gang jeg hadde sex) så hadde jeg sminke på da vi hadde oss. Da jeg så meg i speilet etterpå skvatt jeg iver hvor stygg jeg var med sminke dratt ut over ansiktet. Tenkte "stakkars mann som har måttet sett på dette mens han prøvde å komme"!!!! Men samtidig føler jeg at man er mer tiltrekkende med sminke på før man starter. Men med tanke på etter sexen så er det best uten. Hva tenker dere? Spesielt menn men også erfaring hos andre kvinner? Forresten, har ikke kommet over min første, og har ikke møtt han eller hatt sex siden da.. det var 3 mnd siden:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 21. juli 2015 #2 Del Skrevet 21. juli 2015 Sminke har KUN plass når man er på byen for å impe . Når man puler, er sminke no no. Det smaker høgg!!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eranonym123 Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2015 Skal merke meg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 21. juli 2015 #4 Del Skrevet 21. juli 2015 Uten sminke, alltid I alle minimalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Del Skrevet 21. juli 2015 Kan dere kvinner se til å holde opp med å male dere i ansiktet med alt mulig klovnesminke? Ser dete jævlig ut. Blir det mye værre om dere skal male det on til noe annet. Det er som å ha øyenskygge på en gris. Vi velger ut dere naturlig pene uansett. Dere som prøver å late som dere er noe dere ikke er blir ikke vurdert Tenk om menn skulle drive med samme løgnen å prøve å sminke oss til noe vi ikke er?Anonymous poster hash: 9931d...ea7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. juli 2015 #6 Del Skrevet 21. juli 2015 Minst mulig eller helt uten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 21. juli 2015 #7 Del Skrevet 21. juli 2015 For å si det sånn, man ødelegger ikke den gode og spontane stemningen med at en flott dame må på badet og ta fram sminkefjerneserviettene før man fortsetter. Det er kun greit dersom det passer inn. Og skulle hun se ut som en fugleskremsel neste morgen, so what ? - Tipper at jeg ikke ser så fresh ut heller... Det gjelder det samme i dette spørsmålet som de fleste andre fra dere unge usikre jenter og kvinner: IKKE OVERTENK ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 21. juli 2015 #8 Del Skrevet 21. juli 2015 Sminke har KUN plass når man er på byen for å impe . Når man puler, er sminke no no. Det smaker høgg!! Hvorfor tror dere at menn blir imponert over jenter med sminke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #9 Del Skrevet 21. juli 2015 Kan dere kvinner se til å holde opp med å male dere i ansiktet med alt mulig klovnesminke? Ser dete jævlig ut. Blir det mye værre om dere skal male det on til noe annet. Det er som å ha øyenskygge på en gris. Vi velger ut dere naturlig pene uansett. Dere som prøver å late som dere er noe dere ikke er blir ikke vurdert Tenk om menn skulle drive med samme løgnen å prøve å sminke oss til noe vi ikke er?Anonymous poster hash: 9931d...ea7 Og kvinner går jo selvfølgelig bare med sminke for at men skal synes de er attraktive? Om du uansett klarer å velge ut de naturlig pene så forstår jeg ikke hvorfor du høres så aggressiv ut i innlegget ditt. God bedring! Anonymous poster hash: 5a882...d11 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 21. juli 2015 #10 Del Skrevet 21. juli 2015 Det er mange ting jeg har tenkt på, men om hun har på sminke eller ikke har aldri vært en av de. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Del Skrevet 22. juli 2015 For å si det sånn, man ødelegger ikke den gode og spontane stemningen med at en flott dame må på badet og ta fram sminkefjerneserviettene før man fortsetter. Det er kun greit dersom det passer inn. Og skulle hun se ut som en fugleskremsel neste morgen, so what ? - Tipper at jeg ikke ser så fresh ut heller... Det gjelder det samme i dette spørsmålet som de fleste andre fra dere unge usikre jenter og kvinner: IKKE OVERTENK ! ! ! Ventet på et sånt svar. Anonymous poster hash: 288aa...ffc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Del Skrevet 22. juli 2015 Kjøp vannfast mascara. Og: herregud! Så litt sminke her og der. Big deal. Anonymous poster hash: 08d70...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #13 Del Skrevet 22. juli 2015 Og kvinner går jo selvfølgelig bare med sminke for at men skal synes de er attraktive? Om du uansett klarer å velge ut de naturlig pene så forstår jeg ikke hvorfor du høres så aggressiv ut i innlegget ditt. God bedring!Anonymous poster hash: 5a882...d11 Eh....er du en som tror kvinner går med korte skjørt/utringning og shorts der rumpe henger utenfor IKKE for å få oppmerksomhet fra menn? Haha om så ekstrem naiv! ("Åh jeg sminker meg 1time hver dag,kler på tight klær,trener 6dg I uken kun for min egen del".MY A...-.Anonymous poster hash: beba0...f29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 22. juli 2015 #14 Del Skrevet 22. juli 2015 Kan dere kvinner se til å holde opp med å male dere i ansiktet med alt mulig klovnesminke? Ser dete jævlig ut. Blir det mye værre om dere skal male det on til noe annet. Det er som å ha øyenskygge på en gris. Vi velger ut dere naturlig pene uansett. Dere som prøver å late som dere er noe dere ikke er blir ikke vurdert Tenk om menn skulle drive med samme løgnen å prøve å sminke oss til noe vi ikke er?Anonymous poster hash: 9931d...ea7 Yeah right. Til og med de naturlig pene sminker seg og kan sminke seg mer enn de man ser at har sminket seg. Forskjellen er at de får det til å se naturlig ut. Så tror ikke mannfolk klarer å skille hvem som er naturlig og hvem som ikke er det alltid. Dessuten sminker de fleste kvinner seg mer når de skal på byen,og når folk er fulle så tviler jeg på at alle står og vurderer sminken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. juli 2015 #15 Del Skrevet 22. juli 2015 Hva enn hun føler seg mest bekvem med, eller hva hun har på/ikke i øyeblikket vi skal ha sex. Det spiller da virkelig ingen rolle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 22. juli 2015 #16 Del Skrevet 22. juli 2015 Jeg gjør det som er naturlig, jeg; har vi sex på dagtid er sminken på, har vi sex etter vi har lagt oss/på morgenen er sminken av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #17 Del Skrevet 22. juli 2015 Det har aldri vært i tankene mine. Jeg lurer mer på hva dere gjorde i sengen siden sminken din ble dratt utover hele ansiktet ditt. Anonymous poster hash: f2e7d...460 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #18 Del Skrevet 22. juli 2015 Full krigsmaling bør man unngå,men ærlig talt så har jeg mange eksempler på at menn tror jeg går uten sminke mens jeg egentig ikke gjør det.Naturlig make-up er noe de fleste menn liker. F.eks.hadde jeg sex med en mann for en tid tilbake.Jeg var invitert på middag til ham og hadde selvfølgelig sminket meg litt og pyntet meg da jeg kom dit.Da vi gikk til sengs fjernet jeg ikke sminken. Noen uker etter hadde jeg farget håret,og han ville gjerne se et bilde av det.Jeg sendte ham et bilde på mms,og spøkte med at han måtte ignorere trynet,da jeg var usminket og skrev noe sånt som: "Nå vet du hvordan jeg egentlig ser ut":P i en spøkefull tone.Da fikk jeg til svar:"Jeg vet jo allerede hvordan du ser ut,da jeg våknet opp ved siden av deg,og du er nydelig uten sminke".Eh,javel.Jeg takket for det. Poenget er:De færreste menn legger merke til litt mascara og eyeliner,så holder du deg til en naturlig make-up går det fint:) Anonymous poster hash: 397e2...02e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 22. juli 2015 #19 Del Skrevet 22. juli 2015 Hva enn hun føler seg mest bekvem med, eller hva hun har på/ikke i øyeblikket vi skal ha sex. Det spiller da virkelig ingen rolle Det viktigste er vel at dama føler seg komfortabel, slik at hun kan fokusere på å nyte sexen og ikke hvordan hun ser ut. Har aldri fått reaksjoner om jeg ikke har hatt på sminke under sex. Da er man jo også friere til å... gjøre "alt" uten at man må tenke på hva som ødelegger sminken. Med mindre sminken skal fungere som en effekt da. Ikke som i teater, men mer som at det kan være veldig tilfredsstillende for en mann å se at maskaraen renner etter et session med throat fucking. Så det kommer litt an på sexen du har, ikke hvilket ansikt du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #20 Del Skrevet 22. juli 2015 Men selvbruning og annen kropps-sminke er verdt å unngå! Husker jeg overnattet hos en ny flamme. Jeg var "Bronze Goddess" den kvelden,helt mørkebrun og nydelig.Han ga meg komplimanger for brunfargen og vi hadde en het natt.Morgenen etter hoppet han i dusjen først mens jeg sov litt lengre.Da jeg gikk ut av sengen kunne jeg se hvordan det hvite lakenet var fullt av brune skjolder.Da skjønte jeg at selvbruningskremen jeg hadde brukt ikke var så bra likevel... I et desperat forsøk på å skjule skjoldene dro jeg hele lakenet av og la det på igjen med den rene siden opp.Regner med det ble oppdaget til slutt da han vasket det,men han nevnte det aldri. Anonymous poster hash: 397e2...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå