@line Skrevet 9. september 2004 #1 Skrevet 9. september 2004 Nå er det påtide med en ny mascara, men har ikke peiling på hva jeg ska kjøpe. Er jo så mye å velge i..! Vil ha en som forlenger og bøyer vippene. Kan gjerne sitte litt godt også. Noen som har noen gode anbefalinger?
Gjest Lilleulv Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Mine vellykkede kjøp: YSL Faux cils (favoritt!) L'oreal double extention Maybelline sky high curves
NullHull Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Mine vellykkede kjøp: Maybelline sky high curves Skriver under på den! Meget bra til en fornuftig pris.
Arkana Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Mine vellykkede kjøp: YSL Faux cils (favoritt!) Min favoritt også, ingen over, ingen ved siden!
Gjest Xavia Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Jeg sverger til Chanel. Akkurat nå bruker jeg denne. Den sitter kjempegodt på, altså drysser overhode ikke. Sitter på til den skal fjernes på kvelden. Forlenger vippene og gir et åpent blikk. Ikke klumpete eller klissete! Desidert den beste jeg har prøvd!
Gjest Snoops Skrevet 11. september 2004 #6 Skrevet 11. september 2004 Min absolutte favoritt er Curl Mascara fra Shiseido. Den klumper ikke, drysser ikke, og smitter heller ikke av. Dessuten er det den eneste jeg har funnet som faktisk bøyer vippene skikkelig (har nedovervipper). Min største skuffelse er YSL Faux Cils!!! Den var kjempegod å legge den første uka, men deretter begynte den å klumpe seg skikkelig og vippene klistret seg sammen. Dessuten smittet den veldig av utover dagen (spes når jeg brukte consealer under øynene). Mitt desidert dårligste kjøp noensinne!
Regina Phalangie Skrevet 11. september 2004 #7 Skrevet 11. september 2004 Helena Rubinstein sine mascara er alltid er sikkerrt kjøp, men mitt siste vellykkede kjøp som ikke var HR er Biotherm, Look intense. Husk å skru igjen hylsen til du hører et "knepp" så tørker den ikke ut Anbefaler ikke Diorshow.
Gjest Butterflygirl Skrevet 11. september 2004 #8 Skrevet 11. september 2004 Min absolutte favoritt er Curl Mascara fra Shiseido. Den klumper ikke' date=' drysser ikke, og smitter heller ikke av. Dessuten er det den eneste jeg har funnet som faktisk bøyer vippene skikkelig (har nedovervipper).[/quote'] Heter den Curl Mascara? Vet du hvor mye den koster?
Søtpotita Skrevet 12. september 2004 #10 Skrevet 12. september 2004 er ikkje diorshow bra altså? den fekk best i test hos tv2 hjelper deg...
Gjest Lilleulv ikke innlogget Skrevet 12. september 2004 #11 Skrevet 12. september 2004 er ikkje diorshow bra altså? den fekk best i test hos tv2 hjelper deg... Nope, grusom... :-?
Gjest Tone S Skrevet 13. september 2004 #12 Skrevet 13. september 2004 Joda, diorshow er veldig bra på - men den blir ganske fort tørr.
Arwen Skrevet 13. september 2004 #13 Skrevet 13. september 2004 er ikkje diorshow bra altså? den fekk best i test hos tv2 hjelper deg... Diorshow er veldig bra på meg. Har en venninne som hater den
NullHull Skrevet 14. september 2004 #14 Skrevet 14. september 2004 Noen som har prøvd denne nye som de reklamerer for på TV om dagen? Er det l'Oreal mon tro? Denne som "åpner øynene dine" og separerer vipper og-gud-vet-hva...Hvordan er den f.eks i forhold til Maybelline Sky High...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå