Gå til innhold

Rita

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*nei...men jeg har satt maskinen til å ta opp.... :fnise: *

Gjest Jacklost
Skrevet

*nei...men jeg har satt maskinen til å ta opp.... :fnise: *

Har du faktisk gjort det eller bare tuller du? :P
  • Liker 1
Skrevet

Åh, det er så bra! Har ikke sett den sesongen som går nå, men så de to første. I følge en venninne av meg er ikke Rasmus med i denne sesongen, det er litt skuffende, synes jeg.

Gjest Jacklost
Skrevet

Rasmus dukka opp igjen i sist ukes episode og han var med i dagens med så det ser ut som at han fortsatt er med fast :) Jeg trodde først at han ikke var med mer, jeg kan heller ikke huske at han slutta på skolen...

Skrevet (endret)

Hmm....trodde at den var en ny serie som startet...vet ikke om jeg gidder å hoppe rett inn i en handling

som jeg ikke vet noe om. Tror jeg venter til jeg kan se alt fra starten av.

:) *joda, jeg tok opp, men det er slettet igjen nå* 

Endret av Hoppetaujenta
Gjest Jacklost
Skrevet

Hvorfor sletta du? Dette er sesong 3

Skrevet

Fordi jeg vil se den fra nr en. Bedre med hele historien syns jeg.

Gjest chisandra
Skrevet

Noen som ser på?

Ja. Liker serien. :)

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg ble lettet og glad når Rasmus kom tilbake :) Hvor ble det av hun Rosa forresten?

Skrevet

Elsker Rita! Mannen min derimot er litt skeptisk, han synes hun er lett på tråden...  :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER den serien :D Heldigvis mannen også! :D

Anonymous poster hash: 4a9bd...ec7
AnonymBruker
Skrevet

Digger den serien. Hun er så kul type, er seg selv 100% og klarer ikke å fake det selv om hun prøver. Beste jeg har sett på lenge :) Hva synes dere om spinoff serien Hjørdis? Noen som har fått med seg den?

Anonymous poster hash: 8ac17...175

Gjest Jacklost
Skrevet

Digger den serien. Hun er så kul type, er seg selv 100% og klarer ikke å fake det selv om hun prøver. Beste jeg har sett på lenge :) Hva synes dere om spinoff serien Hjørdis? Noen som har fått med seg den?Anonymous poster hash: 8ac17...175

Har den kommet på norske skjermer enda? Jeg ser noen av skuespillerne fra Rita er med der
Skrevet

Digger den serien. Hun er så kul type, er seg selv 100% og klarer ikke å fake det selv om hun prøver. Beste jeg har sett på lenge :) Hva synes dere om spinoff serien Hjørdis? Noen som har fått med seg den?Anonymous poster hash: 8ac17...175

Enig! Hjørdis syns jeg var nesten bedre enn Rita. Mest på grunn av elevgruppen hun har med å gjøre og hvordan hun håndterer situasjonene som oppstår. Spesielt det med prinsessekjolen syns jeg var fint :)

Skrevet

Har den kommet på norske skjermer enda? Jeg ser noen av skuespillerne fra Rita er med der

Hjørdis ligger ute på Netflix :)

Gjest Jacklost
Skrevet

Ah, da får jeg vente :) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves er vel hva dem sier? :)

Gjest earlgrey
Skrevet

Har et spørsmål da jeg kun har sett sesong en og tre: på slutten av sesong en når datra til rita sier noe med at hun skal bli mor, så sier rita: "det skal jeg også", eller hva det var??? Var hun gravid i sesong 2? Hva skjedde da egentlig? :P

Gjest Jacklost
Skrevet

Hun var gravid men så tok hun abort tror jeg :) Jeg fikk ikke med meg så mye av sesongstarten av sesong 2 :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den serien! Knallbra! 

Anbefaler dere som ikke husker mye å se hele greia på Netflix, de har sesong 1 og 2. Jeg syns sesong 2 er best til nå, men nå er jo ikke denne sesongen over enda. Den lover hvertfall bra :) 

Det er såå mange karakterer jeg bare elsker, men Helle takler jeg ikke. Håper de kvitter seg men hun snart. 

Hjørdis har jeg også sett. Koselig, leste at det var mer en familieserie. Ikke den samme typen som Rita vil jeg si, men absolutt hjertevarm. Anbefales! 

Anonymous poster hash: 9896e...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...