Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg er 27 år, og kjøpte meg en miss sixty bukse på frelsesarmeen. Tenkte ikke noe over det før jeg nettopp leste i en tråd om hvordan TS tenkte på miss sixty og bar mage, typisk fjortis.

Jeg husker at miss sixty bukser var the shit når jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen. Er det altså bukser som kun er for unge jenter? Er det heeelt på trynet at en voksen dame bruker det? 

Ikke at jeg kommer til å slutte å bruke den, den sitter som ett skudd. Men nysjerrig på deres meninger  :kose:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det (forhåpentligvis) er litt forskjell på hva du ellers har på deg, i forhold til hva du brukte som fjortiss :-)

Nå er det vel ingen som ser på buksemerket? De er jo helt vanlige olabukser..

Anonymous poster hash: e3e4e...b2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Assosierer det også med 13-14 åringer med magetopp:P Men det ser vel bare ut som vanlig bukser? Da handler de jo bare mer om hva en har til dem enn noe annet. Jeg klarer i alle fall ikke se på en bukse hva slags merke det er sånn uten videre.

Anonymous poster hash: ea865...de2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tubesokker og converse eller adidas superstar selv om jeg har passert tredve. Synes det er en sporty sommer look, selv om noen mener den kun er for tenåringer.

Anonymous poster hash: f61b9...e10
Skrevet

Tror det kommer mer an på modellen enn merket. Noen av modellene til Miss Sixty er rimelig 90-talls-fjortis, synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer selv hvordan du vil kle deg.

Alle kan gå med missSixty-bukser, men det spørs bare på hvordan man kler seg til disse buksene. En på 30 kler seg jo annerledes enn en på 14, selv om begge aldrer kan gå med missSixty-bukse.

Jeg husker jeg hadde mange missSixty-bukser da jeg var i tenårene og i begynnelsen av 20-årene, og det var jo så in med buffalo-sko, men så forandret stilen min seg, og missSixty-bukser er ikke helt min greie lenger.

Husker jeg kjøpte Fornarina-bukser da jeg kom i midten av 20-årene.

Anonymous poster hash: d89ab...0ba
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...