Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er i ferd med å bli forelsket i en fyr!! :( vil virkelig ikke bli det, det gjør så vondt og jeg blir alltid såra! Klarer ikke tenke på annet enn han nå... orker ikke dette igjen.

Anonymous poster hash: 9b8df...405
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta avstand fra han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta avstand fra han?

var ikke så betatt i starten, men NÅ når han ikke svarte på en stund blir jeg plutselig skikkelig bekymra.. har han mista interessen, har han hørt noe negativt om meg etc.. har nærmest angst. Vil og vil samtidig ikke bryte kontakt

AnonymBruker
Skrevet

Tenker gutte noen gang på å spille kostbar, egentlig? Eller er det bare jenter som gjør slikt?

Gjest Cartman
Skrevet

var ikke så betatt i starten, men NÅ når han ikke svarte på en stund blir jeg plutselig skikkelig bekymra.. har han mista interessen, har han hørt noe negativt om meg etc.. har nærmest angst. Vil og vil samtidig ikke bryte kontakt

Hvor lang stund?

Han kan ha andre ting som er tidkrevende. Du må ikke overanalysere for mye.

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og tenk på andre ting.

Anonymous poster hash: d73ea...3a1
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av og tenk på andre ting.

Anonymous poster hash: d73ea...3a1

hvordan? Blir jo nærmest tvangstanker dette her...  :sur:

AnonymBruker
Skrevet

hvordan? Blir jo nærmest tvangstanker dette her...  :sur:Anonymous poster hash: 9b8df...405

Begynn med bueskyting

Anonymous poster hash: 38ecf...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Begynn med bueskyting

Anonymous poster hash: 38ecf...6c9

Eh, nei, finnes ikke interessert. 

AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat oppi det samme. Det ødela meg helt, så jeg måtte kutte ut hele fyren. Sender bare vanlige snaps engang i blant nå. Når jeg ikke fikk svar begynte jeg å tenke "herregud tenk om det var han som var i en bilulykken" Eller "han ligger sikkert med noen nå, han bryr seg ikke om meg" osv osv

Ta det rolig, så ordner det seg nok.

Anonymous poster hash: 5b1da...69d
AnonymBruker
Skrevet

Var akkurat oppi det samme. Det ødela meg helt, så jeg måtte kutte ut hele fyren. Sender bare vanlige snaps engang i blant nå. Når jeg ikke fikk svar begynte jeg å tenke "herregud tenk om det var han som var i en bilulykken" Eller "han ligger sikkert med noen nå, han bryr seg ikke om meg" osv osv

Ta det rolig, så ordner det seg nok.

Anonymous poster hash: 5b1da...69d

men hvordan?? Jeg føler også at han er alt for bra for meg... og hver gang jeg ser ei fin jente er jeg redd han at skal erstatte meg.. jeg er usikker på hvor jeg har han, men har alltid vært han som har tatt iniativet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...