AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Er de venner fordi de vil finne tibake til hverandre eller fordi de skiltes som venner? Ekser som har vært slemme mot hverandre er vel ikke venner? Hvorfor være venn med en eks?Anonymous poster hash: d805d...1de 1
dillyduzit Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Skiltes som venner. Kunne fint vært venn med min føste eks på facebook, hadde det ikke vært for hans nye kjæreste, som jeg respekterer.
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Jeg har eksene mine på fb, vi hadde vennskapelige brudd. Har en sjelden gang kontakt.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Jeg har eksen som jeg var sammen med i nærmere åtte år som venn på FB. Vi skiltes som venner, og jeg har virkelig ingen romantiske følelser igjen for ham. Jeg har også andre som jeg ikke vil si er ekser, for vi var aldri sammen, men "holdt på" over en-tre mnder, flørter, knullekompiser og noen engangsknull som venner. Anonymous poster hash: d33b3...611
Gjest O___o Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Er de venner fordi de vil finne tibake til hverandre eller fordi de skiltes som venner? - Nei. Vi ville ikke finne tilbake til hverandre. Vi var venner i flere år før vi ble kjærester og skiltes som venner Ekser som har vært slemme mot hverandre er vel ikke venner? - Nå er viser vel folk ikke sin aller beste side ved et samlivsbrudd. Jeg skjønner også de som har blitt så såret at det er umulig for dem å være venn/vennlig med/mot eksen. Hvorfor være venn med en eks? - Nøyaktig hvor god venn man er med eksen varierer nok. Man deler en historie, gode og dårlige øyeblikk. Over tid har man opparbeidet seg et felles nettverk. At man ikke lenger elsker hverandre som kjærester, betyr ikke at man ikke lenger er glad i hverandre. Det er vel få mennesker som er, eller har vært deg nærmere enn nettopp en kjæreste / ekskjæreste? Hvem kjenner deg vel bedre? Å skilles som venner føles bedre enn å "gå i strid" med en av de menneskene som vet aller mest om deg. Dessuten slipper venner å måtte forholde seg til å " velge side ". Alle burde skilles som venner. Er absolutt å anbefale. Helt til (gjerne han) får en ny kjæreste - derav alle trådene på KvinneGuiden om "den slemme eksen hans"
hocane Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Kunne aldri tenke meg å legge til ekse min som venn på facebook, for awkward.
Gjest Castielz Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Kunne aldri tenke meg å hatt mine ekser i livet mitt, virituelt eller virkelig. Forstår virkelig hva ordtaket "kjærlighet gjør blind" når jeg tenker på de jentene der, huff!
Gjest Nikee Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Er de venner fordi de vil finne tibake til hverandre eller fordi de skiltes som venner? Ekser som har vært slemme mot hverandre er vel ikke venner? Hvorfor være venn med en eks?Anonymous poster hash: d805d...1de Vi er venner fordi vi skiltes som venner, og vi studerte i samme by og hadde en hel haug med felles venner - å slette hverandre fra facebook og livet ville ikke ha vært så naturlig. Vi har ingen vonde følelser mellom oss og da er det heller ingen grunn til å slette en. Nå bor vi i forskjellige byer og har sporadisk kontakt om man tilfeldigvis treffer hverandre, begge har gått videre for lengst Han er i et forhold, som har vart i flere år og det er ingen ønsker om å finne tilbake til hverandre. Vår tid var over og det var for det beste også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå