lillemygg Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Heisann dere. Jeg driver og ser på servitører til bryllupet mitt, men finner ikke så mange mulige alternativer, og mange av alternativene er relativt dyre (cateringfirma 450 kr +). Har noen forslag på hvor jeg kan finne servitører? Må ikke være ekspertservitører, men de må være greie og hyggelige og ønske å ta i et tak. Hva gjorde dere?
Poserose Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Du kan: Spørre på facebook om noen du kjenner har nieser, døtre, søsken eller lignende som kan være interessert. Legge ut annonse på finn.no under småjobber Annonser på facebookgrupper for kjøp og salg Henge opp lapp på servitørlinja på vgs 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Heisann dere. Jeg driver og ser på servitører til bryllupet mitt, men finner ikke så mange mulige alternativer, og mange av alternativene er relativt dyre (cateringfirma 450 kr +). Har noen forslag på hvor jeg kan finne servitører? Må ikke være ekspertservitører, men de må være greie og hyggelige og ønske å ta i et tak. Hva gjorde dere? Hva syns du er grei bet?Anonymous poster hash: bdecc...63d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Du kan: Spørre på facebook om noen du kjenner har nieser, døtre, søsken eller lignende som kan være interessert. Legge ut annonse på finn.no under småjobber Annonser på facebookgrupper for kjøp og salg Henge opp lapp på servitørlinja på vgs Man trenger ikke ha to X-kromosomer for å være i stand til å servere ... Anonymous poster hash: 87f72...1b6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå