AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Var på ferie og hadde fri flyt av brødmat, sjokolade, brus, kaffe osv. Kom hjem, og er nå 82 kg, var 79 kg da vi dro (to uker var vi borte). Jeg har gått ned fra 88 kg, målet er 72. Men til saken: Jeg er så stinn, oppblåst og full av vann..! Fysen på hvete, sukker, alt usunt. Mye lettere når det ikke er ferie...:/ Hva gjør jeg for å føle meg bedre og komme i form igjen? Nå føler jeg meg bare trøtt, dvask og feit (noe jeg er). Anonymous poster hash: 750d2...6f4
Pringle Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Du vender bare tilbake til ditt normale kosthold, så går oppblåstheten, fysingen og vannvekten vekk av seg selv. Bra jobba med vektnedgangen, forresten! Endret 21. juli 2015 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Du vender bare tilbake til ditt normale kosthold, så går oppblåstheten, fysingen og vannvekten vekk av seg selv. Bra jobba med vektnedgangen, forresten! Tusen takk:) TsAnonymous poster hash: 750d2...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå