Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en genser med nettinghull.. altså bare nettinghull over hele genseren. noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor vår var disse veldig populære og de var overalt, og nå er de plutselig bortevekk :-? Har sett noen på rock line da, men de er røde og lilla, husker ikke noen svarte, men de er jo koselige da :)

Skrevet

Husker og at de var populære i fjor, særlig i turkis og sånne farger, men jeg ser etter svart en jeg :wink:

Skrevet

Aha men se på rock line, ellers har jeg to du bare kan få av meg for jeg bruker de aldri og tralalla hvis du vil kan jeg bare legge de på outland og du kan gå og si "øy det er noen nettinggensere her" slik er det vi gjør HER i gården 8)

Gjest Anonymous
Skrevet
Husker og at de var populære i fjor' date= særlig i turkis og sånne farger, men jeg ser etter svart en jeg :wink:

Jeg leverte fra meg en sånn genser til Fretex på Grønland for noen dager siden. Svart netting-hettegenser. Gjennomsiktig. Kjøpt på J.C for 6-7 år siden, nesten ikke brukt. Størrelse small.

Skrevet
Aha men se på rock line, ellers har jeg to du bare kan få av meg for jeg bruker de aldri og tralalla hvis du vil kan jeg bare legge de på outland og du kan gå og si "øy det er noen nettinggensere her" slik er det vi gjør HER i gården  8)

Mener du det? det hadde vært kjempefint!!!

Wynja: bor i kristiansand jeg :wink:

Skrevet

Jepp men fant bare den ene, men det er den kuleste, og den er størrelse S, trang, og ganske halvstor netting og ikke tynn tråd, og svart kant på halsen. Bare hyggelig det, jeg bruker den jo aldri mer :)

Skrevet

Så noen nettinggensere i går - tror det kan ha vært på B-Young.

Skrevet
Jepp men fant bare den ene' date=' men det er den kuleste, og den er størrelse S, trang, og ganske halvstor netting og ikke tynn tråd, og svart kant på halsen. Bare hyggelig det, jeg bruker den jo aldri mer :)[/quote']

Jeg har sendt deg pm :-)

Skrevet

Jeg har pakket ned 6 stykker fra i fjor, de var jo kun moderne i et par mnd.

Skrevet
Jeg har pakket ned 6 stykker fra i fjor' date=' de var jo kun moderne i et par mnd.[/quote']

Har egentlig ikke tenkt noe spesielt over om de er moderne eller ikke :wink: syns de er fine og gjerne få tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...