Sitri Skrevet 7. juli 2002 #1 Skrevet 7. juli 2002 Vi har tatt på oss forlovelsesringene i dag og min samboers ring er vanskelig å få av. Når vi prøvde ringene, så syntes ekspeditrisen at den ene størrelsen var litt for stor og dermed valgte hun en mindre størrelse. Men jeg kan nesten vedde på at hun har tatt feil størrelse til han og at hun burde heller gått en størrelse opp og ikke ned. Man skal jo få av ringen uten å måtte skade fingen. Han har problemer med å få den av akkurat ved knoken. Der er den veldig vanskelig. Min derimot er lett og få på og lett og få av. Ingen dikkedarier med noe. Er det på noen måte mulig å gå til butikken og sjekke en gang til for å være helt sikker? Det er jo veldig kjipt om han har fått for liten ring. Men så kommer det an på om de har ferdige sett med ringer eller om de lager de når man bestiller de....så der blir det vel litt tricky...... Ja, dumme spørsmål Men hva så
waco Skrevet 7. juli 2002 #2 Skrevet 7. juli 2002 ....stadig vekk imponert over hva dere damer klarer å finne på å diskutere.... Waco ....bemerkelseverdig....
Sitri Skrevet 7. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2002 Hei du waco, hvis du ikke gidder å komme med et seriøst svar, så ikke ta deg bryet med å svare. Jeg vil ha seriøse svar, for dette er VIKTIG for meg og vennligst ikke latterligjør det!
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #4 Skrevet 7. juli 2002 De tilpasser ringene etter fingrene deres, og de er ikke i standard størrelser. Jeg ville tatt en tur til butikken igjen for å prøve og for å være helt sikker her. Ringen skal ikke være for stor og ikke for liten, og aakkurat dette er jo ganske viktig!
gummis Skrevet 7. juli 2002 #5 Skrevet 7. juli 2002 Arielle, Jeg hadde samme problem. SYntes ringen var litt for liten, saa gikk tilbake neste dag - og riktig var min foelelse, for jeg maatte opp en stoerresle. Det var null problem aa endre paa bestillingen - de var kjempe geme. Er nok vant til det. Den skal jo passe resten av livet... saa viktig det. Haaper det loeser seg. =)
waco Skrevet 7. juli 2002 #6 Skrevet 7. juli 2002 Hva er det du snakker om Arielle... jeg sa jeg var imponert jo.... Waco ...hvorfor skal dere mistolke alt mulig? Lurer fælt...?
Sitri Skrevet 7. juli 2002 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2002 Vi kvinnfolk analyserer alt vi. Vet du ikke det da waco?
tuji Skrevet 8. juli 2002 #8 Skrevet 8. juli 2002 Forlovelsesringene blir lagd spesielt til dere. Hvis ingen størrelser passer, kan han få blokket ut ringen en halv størrelse. Gå tilbake til butikken, du.
Sitri Skrevet 9. juli 2002 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2002 Gikk til butikken. Han måtte opp to størrelser han :o Et under at han fikk på seg ringen i det hele tatt......
Gjest Sille (dansk) Skrevet 10. juli 2002 #10 Skrevet 10. juli 2002 Min forlovelsesring er også meget lille, og jeg kan kun få den af, ved at bruge sæbe eller olie. Men, hvis jeg får lavet den større, så sidder den løst, da det kun er ved knoen den er stram. Nogle personer har fingre der er lige brede og andre har brede knoer og smalle fingre. Så må man vælge om ringen skal sidde og flytte sig hele tiden, eller om den skal sidde pænt, men være svær at få af. sille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå