AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Har vært singel hele mitt liv. Er stygg selv, jeg er ikke dum, jeg ser det selv. Har jo drømmer om å finne en kjekk mann, men det er umulig med mitt tryne. Vurderer å bare gå etter noen som er feit og stygg som meg, og slå med til ro med det. Og heller leve med drømmen og holde det for meg selv. Noen andre som har gått for en stygg mann, men som du egentlig ikke har noen følelser for? Er du lykkelig av å være i et forhold, hvor du ikke elsker mannen? Anonymous poster hash: ac88e...969 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Ja det finnes mennesker som er stygge både kvinner og menn. Men de aller fleste menneser ser helt alminlige ut.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 du gidder ikke engang å gjøre noe med vekten? Syns du bare skal hold deg unna forhold i hele tatt når du ikke gidder å gjøre noe for å bli mer slik at du kan få noen du er fornøyd med. Anonymous poster hash: bb170...d84 3
Gjest Cartman Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Hahahahaha denne tråden blir episk. Du høres jo ut som det positive mennesket Heldig den mannen som kaprer deg. Mannen: "Hva gjorde at du falt for meg?" TS: "Du var feit og stygg, og jeg var stygg og ensom" Etter denne samtalen levde de lykkelige i alle sine dager. Snipp snapp snute, så var dette forholdet ute.
hocane Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Som han over, hvorfor gjør du ikke noe med vekten? Begynn å trene og spis sunnere. Det er en bra start. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Vekten er ikke problemet, men ansiktet mitt ts Anonymous poster hash: ac88e...969 1
Gjest anonym2233 Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Med den holdningen blir man "stygg" uansett. Du kan begynne med å stå opp hver morgen, og være positiv til deg selv og utseende. Plutselig så faller en mann for deg, og du finner en Endret 21. juli 2015 av anonym2233
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Jeg føler det slik av og til selv, men jeg er bare 25 så jeg tenker ikke å gi opp enda. Av og til blir jeg sjekket opp av menn som ser normale til kjekke ut også, så det er kanskje ikke så ille som jeg tror. Hittil har jeg iallefall ikke klart å bare slå meg til ro med noen jeg ikke er tiltrukket av, kanskje jeg ombestemmer meg når jeg runder 50 og fortsatt ikke har fått pult. Anonymous poster hash: 43057...a11
Hanna! Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Jeg skulle tro at de aller, aller fleste er attraktive nok til å få en kjæreste de liker. Jeg kjenner selvsagt ikke til akkurat din situasjon, men sannsynligvis handler det heller om personligheten din og hva slags menn du går etter.
jegerenenhjørning Skrevet 27. juli 2015 #10 Skrevet 27. juli 2015 Har vært singel hele mitt liv. Er stygg selv, jeg er ikke dum, jeg ser det selv. Har jo drømmer om å finne en kjekk mann, men det er umulig med mitt tryne. Vurderer å bare gå etter noen som er feit og stygg som meg, og slå med til ro med det. Og heller leve med drømmen og holde det for meg selv. Noen andre som har gått for en stygg mann, men som du egentlig ikke har noen følelser for? Er du lykkelig av å være i et forhold, hvor du ikke elsker mannen? Anonymous poster hash: ac88e...969 Før du finner mennesket for deg, må du finne deg selv. Jeg mener du ikke kommer til å lykkes før du er i stand til å godta deg selv for den du er
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #11 Skrevet 27. juli 2015 Hvordan ser en "stygg" mann ut da? Anonymous poster hash: a8472...66d 2
Gjest Snuppi Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 Vekten er ikke problemet, men ansiktet mitt ts Anonymous poster hash: ac88e...969 Holdningen din er problemet!
Erazor Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Om du ser deg litt rundt når du er ute en dag, så vil du kanskje oppdage at langt fra alle de som har partner fremstår som fruktfat. I enkelte sjekkesituasjoner vil utseendet telle mye. Men om man først blir kjent med noen, vil som oftest personligheten farge den oppfatningen man har av utseendet. En person med en fin personlighet vil dermed fremstå som mer attraktiv enn om man kun så vedkommende uten å vite noe mer. Dermed er det håp også for de som ikke har et utseende man snur seg etter på gaten. Det viktige er å finne måter å bli kjent med mennesker uten at hovedformålet er å finne en kjæreste.
Gjest Angry Man Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Øh, hvor stygt kan et ansikt være lurer jeg da egentlig på. Kan ærlig talt ikke huske et virkelig stygt ansikt, for min del har det alltid vært en kombinasjon av fedme, uheldige ansiktstrekk og ræva personlighet som har gjort noen stygge. Type, små griseøyne stirrer på deg inrammet i fettfolder, den gedigne vorta på nesa er umulig å ikke se, og hun gliser ekkelt før hun letter på skinka og slipper gass. Tror ikke det er så ille som du skal ha det til TS, men send gjerne over et bilde skal svare ærlig.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #15 Skrevet 27. juli 2015 TS her. Jeg har selv vært sammen med menn ingen snur seg etter. Men de hadde en bra personlighet og sjarm. Men det ble slutt, ene på grunn av narkotika (idiot) og fysisk og psykisk mishandling, og andre fordi han var kronisk utro. Ga opp menn etter det. 7 år senere, og jeg har begynt å tenke tanken på å få meg type. Egentlig så trives jeg best i mitt eget selskap. Det å være fri, det å ikke må svare for noen, det er himmelsk! Er jo ensomt en gang i blant, så en type som klenger og krever oppmerksomhet 24/7 hadde jeg aldri klart, samme hvordan han ser ut eller personlighet. Et par tekstmeldinger om dagen, telefonsmatale eller chatting på nett 3-4 timer, det går bra. Men det å må være i samme rom og kreve at jeg må underholde han vært sekund av døgnet, jeg hadde gått på veggen å løpt min vei etter et par dager. Når jeg sier stygg så mener jeg ikke "æsj så stygg". Men noen du ikke har store følelser for, det å se han naken gjør deg ikke så våt at det fosser ut. Mer som en venn. En som kanskje ikke behandler deg så bra, en som heller vil dra ute på byen alene og ikke vil vise deg frem for vennene sine fordi han skammer seg. En som gir litt faen i dine venner og ditt liv. En som er der, en som kan gi litt nærhet nå og da når du lengter etter det. En du kan se film med, dra på kino med. En som kan gi deg barn og noen å prate med nå og da. En slik mann jeg mener, altså ikke drømmemannen som er alt for deg. Som du aldri vil gi slipp på, en mann du ønsker å skryte av for alle og enhver, en du er stolt over. En mann som får deg til å smile så lenge om gangen at det gjør vondt, som gir deg sommerfugler i magen 5 år etter dere ble sammen. En som gir deg det du ønsker utav forholdet, en som respekterer dine grenser. Han kan fint ta seg en tur ute på byen med venner uten at du er sjalu og usikker på om han er trofast. Det er drømmemannen i mine øyne. Utsende er ikke det som gjør en mann til en drømmemann. Det er hele pakken. En "stygg" mann kan bli nydelig hvis han er perfekt ellers! Da kommer utsende etter og han blir den mest nydeligste mannen på jord, også motsatt. En mann med bra utsende, som alle sikler etter, han kan bli verdens styggeste på grunn av utsende. Når jeg sier "en stygg mann" så er det en som ingen ser to ganger på OG som har en personlighet som er til å spy av, men ikke så ille men ille nok til ingen andre bryr seg og kanskje rynker litt på nesa og lurer på "hva i svarte er det hun tenker på". Og det er jo så klart noe jeg ønsker! Det å finne min "drømmemann" Men, realiteten er, jeg hater meg selv, så hvordan kan jeg da forventet at et annet menneske elsker meg? Akkurat, det kan jeg ikke. Så da må jeg nok gi opp drømmen og heller gå for en "venn", en drittsekk som jeg tolererer å være i nærheten av et par dager i uken. En som er mer som en venn og OK å leve med resten av livet. Anonymous poster hash: ac88e...969
Arabella Skrevet 27. juli 2015 #16 Skrevet 27. juli 2015 Har vært singel hele mitt liv. Er stygg selv, jeg er ikke dum, jeg ser det selv. Har jo drømmer om å finne en kjekk mann, men det er umulig med mitt tryne. Vurderer å bare gå etter noen som er feit og stygg som meg, og slå med til ro med det. Og heller leve med drømmen og holde det for meg selv. Noen andre som har gått for en stygg mann, men som du egentlig ikke har noen følelser for? Er du lykkelig av å være i et forhold, hvor du ikke elsker mannen? Anonymous poster hash: ac88e...969 Hva skal du med en mann, en partner, hvis du ikke har noen følelser for ham? Da er det vel bedre å være alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå