AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Del Skrevet 21. juli 2015 Leser mer og mer om c9 fra forever living. Noen som har prøvd dette? Holder vekten seg nede dersom man spiser sunt og fornuftige mengder etter kuren? Dette skal jo være en kickstart for kroppen, og selv om jeg er skeptisk til slike produkter så er jeg veldig nysgjerrig på akkurat denne! Det er vanskelig å komme ordentlig i gang uten "hjelp".. Anonymous poster hash: b547e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. juli 2015 #2 Del Skrevet 21. juli 2015 I am fully aware there is no quick fix, I was just wondering if this was a quick fix. Hvorfor kan du ikke bare spise sunt og fornuftig med en gang? Hva slags hjelp føler du at du trenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 21. juli 2015 #3 Del Skrevet 21. juli 2015 Lov å håpe vel! Hehe.. som sagt er jeg skeptisk, og det er nok mye placebo i dette produktet som alt annet. Jeg ønsker bare å høre fra de som har prøvd, siden de som har sagt noe om den har gode erfaringer ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. juli 2015 #4 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Du vil bare høre positivt om produktet(ne), selv om det kan være blank løgn? Du har visst allerede bestemt deg - hvorfor spørre? Selvfølgelig kan du prøve - det er ikke mine penger Endret 21. juli 2015 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Del Skrevet 21. juli 2015 Samboeren går på dette nå. Er vel på dag 5 og har gått ned 2,5 kg. Selv har jeg ingen tro på dette. Så klart går du ned om du nesten ikke spiser noe, og jeg har stor tro på at det bare er vann som forsvinner og du går opp til samme vekt som før på 1-2-3 når du er ferdig med programmet Ville heller startet forsiktig med trening og sunnere mat. F.eks en times tur hver dag, sunn middag, knekkebrød i stede for brød osv Anonymous poster hash: 3d9ac...1aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 21. juli 2015 #6 Del Skrevet 21. juli 2015 Nei, jeg vil ikke bare høre fra de med gode erfaringer. Men jeg vil høre fra de med erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellgeita84 Skrevet 18. august 2015 #7 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg hadde god erfaring med C9. Gikk ned 3 kg under kuren og ble veldig fin i magen ved å drikke Aloe Vera Gel. Det som er viktig i etterkant av en slik kur er å fortsette de gode vanene ifht kosthold og trening, da klarer du å holde vekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå