Gå til innhold

Fortell om de gode valgene du har tatt i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig er jeg veldig flink til å gi meg selv masse pes når jeg tar dårlige kostholds- og treningsvalg. "Æsj, du spiste sjokolade, det skal du få angre på i hele neste uke! Dum og feit, det er hva du er!" :grine:  

Det jeg derimot er helt elendig på er å gi meg selv en high-five når jeg gjør gode valg. Dette mistenker jeg at gjelder flere enn meg selv, derfor opprettet jeg denne tråden. Her kan vi benytte anledningen til å skryte litt av de gode valgene vi gjør og ta med oss motivasjonen som ligger i å klare å velge litt riktigere i dag enn i går.

Så kom igjen! Hva har du gjort riktig i dag? Har du trent en skikkelig bra økt, tatt trappen i stede for heisen, forsynt deg med mindre usunn mat i kantinen eller syklet/gått til jobben i stede for å ta bilen? Bra jobba!

:ball:                 :trene:                   :handle: 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Har gått ca 10 km allerede på diverse ærender og har enda langturen med bikkja igjen til gode. Så det blir en aktiv dag om ikke annet, i det minste.

• Liker 2
Skrevet

Tok joggefri i dag og sitter med kjærlighet på pinne :P

Men er gravid, 39+2, og fødeklar og jogger 4 mil i uka så synes jeg er flink for det om :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 gode valg jeg har gjort idag:

1 Gikk tur til en liten fjelltopp nær der jeg bor, til tross for "regn i lufta". Turen tok 90 min og det føltes deilig!

2 Lagde varm brokkolisuppe til middag etterpå.

3 Jeg skal spise litt ekstra til kveldsmat ikveld. (har en forhistorie med å enten underspise eller overspise i store, usunne mengder). Jeg kjenner kroppen er sliten og sulten. Derfor legger jeg til noen hundre kcal ekstra idag. Øver på å ha et balansert inntak av kalorier og å lytte til kroppen.

:)

Anonymous poster hash: 3f49e...ac7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Telles det at jeg spiste pølser på brødskiva istedenfor å lage pølsehorn?  :fnise:

Ellers dro jeg meg på trening selv om psyken nesten er på bunnen. 

Anonymous poster hash: 96340...7e7
  • Liker 1
Skrevet

Har fulgt matplanen så langt i dag.

Kombinerte "spasertur", rapsing av rips og innkjøp av frukt og grønnsaker (og bare det).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ekstremt lyst å bestille pizza eller kebab på døra i dag, men ble sushi istedet 😊 sikkert nok av kalorier men... vært flink på mellommåltider, ikke noen form for godterier og ingen flytende kalorier utenom frokostsmoothien min 😊

Anonymous poster hash: d1ef0...2ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiste en sukkerfri proteinbar istedet for godteriet samboeren min gaflet rett foran trynet mitt. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk til jobben.

• Liker 2
Skrevet

Jeg gikk i regnet!

• Liker 1
Skrevet

Gikk til og fra jobb, uten å "belønne" meg selv med å spise noe usunt i etterkant.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...