Kelsier Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Personlig er jeg veldig flink til å gi meg selv masse pes når jeg tar dårlige kostholds- og treningsvalg. "Æsj, du spiste sjokolade, det skal du få angre på i hele neste uke! Dum og feit, det er hva du er!" Det jeg derimot er helt elendig på er å gi meg selv en high-five når jeg gjør gode valg. Dette mistenker jeg at gjelder flere enn meg selv, derfor opprettet jeg denne tråden. Her kan vi benytte anledningen til å skryte litt av de gode valgene vi gjør og ta med oss motivasjonen som ligger i å klare å velge litt riktigere i dag enn i går. Så kom igjen! Hva har du gjort riktig i dag? Har du trent en skikkelig bra økt, tatt trappen i stede for heisen, forsynt deg med mindre usunn mat i kantinen eller syklet/gått til jobben i stede for å ta bilen? Bra jobba! 3
Gjest Gjest_frisk Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Har gått ca 10 km allerede på diverse ærender og har enda langturen med bikkja igjen til gode. Så det blir en aktiv dag om ikke annet, i det minste. 2
MotherOfDragons Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Tok joggefri i dag og sitter med kjærlighet på pinne Men er gravid, 39+2, og fødeklar og jogger 4 mil i uka så synes jeg er flink for det om 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 3 gode valg jeg har gjort idag: 1 Gikk tur til en liten fjelltopp nær der jeg bor, til tross for "regn i lufta". Turen tok 90 min og det føltes deilig! 2 Lagde varm brokkolisuppe til middag etterpå. 3 Jeg skal spise litt ekstra til kveldsmat ikveld. (har en forhistorie med å enten underspise eller overspise i store, usunne mengder). Jeg kjenner kroppen er sliten og sulten. Derfor legger jeg til noen hundre kcal ekstra idag. Øver på å ha et balansert inntak av kalorier og å lytte til kroppen. Anonymous poster hash: 3f49e...ac7 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Telles det at jeg spiste pølser på brødskiva istedenfor å lage pølsehorn? Ellers dro jeg meg på trening selv om psyken nesten er på bunnen. Anonymous poster hash: 96340...7e7 1
Pringle Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Har fulgt matplanen så langt i dag. Kombinerte "spasertur", rapsing av rips og innkjøp av frukt og grønnsaker (og bare det). 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Hadde ekstremt lyst å bestille pizza eller kebab på døra i dag, men ble sushi istedet 😊 sikkert nok av kalorier men... vært flink på mellommåltider, ikke noen form for godterier og ingen flytende kalorier utenom frokostsmoothien min 😊Anonymous poster hash: d1ef0...2ce 1
FantasDick Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Jeg spiste en sukkerfri proteinbar istedet for godteriet samboeren min gaflet rett foran trynet mitt. 1
Hjerte Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Gikk til og fra jobb, uten å "belønne" meg selv med å spise noe usunt i etterkant. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå