Gå til innhold

Skjermen blafrar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... når eg scrollar... Trur det vart slik etter vi foretok ein re-installasjon av pc-en... Irriterande. Kva kan det komme av, og kan eg gjere noko med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Den utstøtte
Skrevet

Høyreklikk Min datamaskinikonet. Velg egenskaper. Avansert. Ydelse, innstillinger. Visuelle effekter, tilpass for best ydelse.

Antagelig var kantutjevning avticket. Degauss skjermen også. (Se instruksjonsboken, hvis du finner den :wink: )

Tilbakemelding?

Skrevet

Kanskje du har glemt å installere driver til skjermkortet? Det kan har det resultatet.

Skrevet

Det hjalp ikkje å installere drivaren for skjermkortet... Utrolig irriterande dette her.... Kva betyr "degauss skjermen"? Og skal kantutjevning vere avticka eller ikkje? Er det noko som helst som skal vere avticka når eg velger "tilpass for best ytelse"?

Skrevet

Eg fekk ordna blafringa, men no er skrivebordet alt for stor i forhold til skjermen... Korleis fiksar eg dette?

Skrevet

er ikke helt med men

høyreklikk på skrivebord->egenskaper->innstillinger så kan du endre skjermoppløsning. Har du 17" crt f.eks. så er 1024*768 den oppløsningen jeg bruker

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Best ydelse betyr at ingenting skal være ticket av.

Degauss betyr at du avmagnetiserer skjermen. Bruk knottene på skjermens forside og finn fram til et zigzagmønstrte symbol.

Har du LCD eller CTR skjerm? CTR betyr dyp skjerm.

Skrevet

Kan det være så enkelt som oppdateringsfrekvensen din? At denne var på høyere antall Hz før oppdateringen enn det du har stilt den på nå?

Gjest Den utstøtte
Skrevet

Har du funnet knappen for kantutjevning??

Skrevet

det er to poster om dette av samme bruker så jeg tror problemet er løst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...