Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.3.2017 den 8.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har fordommer mot folk som ikke bruker headset på treningsstudio. Det sier litt om musikksmaken, som igjen sier litt om personligheten. De kan være greie folk, men jeg vet de aldri vil sette pris på kunstneriske filmer, poesi eller reflektere dypt over meningen med livet. 

Anonymkode: 07b83...79e

Nåja. Har aldri brukt headsett på trening men hører på noe helt annet privat enn musikken. Musikken bryr jeg meg egentlig ikke noe om på trening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.4.2017 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Kvinner som uffer og akker seg i dagevis fordi de skal til gynekologen, og bruker masse energi på å grue seg og snakke om det. Og også kvinner som dropper å ta prøve fra livmorhalsen etter de fyller 25, fordi det er sååå fælt å dra til gynekolog. Huff og huff, så synd det er på dem. Herregud... For gynekologer er det jobben deres å undersøke underliv, og ikke noe å uffe og akke seg over. Jeg måtte ta prøve 3 ganger, fordi jeg blødde så mye de to første gangene at resultatet ikke kunne leses av, og overlevde helt fint. Greit å synes det er litt ubehagelig, men lite vits å engasjere alle vennene sine, og grue seg så til de grader.

Anonymkode: e859e...9f9

Prøv gynekolog fremfor allmenn- lege. Det kan være at noen er lettere nervøse før de skal stikke inn pinnen pga smerte. Men én gynekolog kan hjelpe til ved å forsøke å roe ned. Evt kan man ta med en venninne eller familie- medlem, så det blir mindre ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Jeg synes folk som løper rett ut i veien uten og se seg for nesten fortjener og bli kjørt ned. Jeg synes ihvertfall ikke synd på dem om de blir kjørt ned. Da snakker jeg om voksne mennesker ikke barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4/7/2017 den 14.48, Huldra12 skrev:

Usjølstendige damer som bare drømmer om å bli gift, tar som en selvfølge mannens etternavn, får sønner som de selvfølgelig ikke har en tanke for å oppdra i likestillingens navn, jobber deltid og lar mannen ordne det økonomiske. Bruker tiden til å stulle og stelle i heimen og passe på fasaden....

På 4/7/2017 den 15.04, Huldra12 skrev:

Enig, jeg liker heller ikke damer som jobber deltid. Vanligvis så betyr det at de blir forsørget av en mann.

På 4/7/2017 den 15.06, Huldra12 skrev:

Misliker sterkt hjemmeværende damer som blir forsørget av mannen, som kommer på skoleavslutninger og rydder plass rundt seg til egenproduserte hamburgere, en fargerik salat, saus, hjemmelaget saft osv osv..... og gir damer som forsørger seg sjøl , stresser hjem fra jobb for å rekke avslutningen og har fått kjøpt inn en billig pølsepakke, dårlig samvittighet.

Wow, du er veldig antifeminist, kun den "selvstendige karrierekvinnen" som har verdi for slike som deg. Urk. 

Anonymkode: fadeb...24f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Jeg er prinsipielt i mot dødsstraff. Men samtidig er det noen mennesker jeg mener fortjener og dø-

Noe som jo egentlig er ganske hyklerisk\dobbelmoralsk av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kvinner med utenlandske menn klarer ikke få seg norsk mann. 

Anonymkode: b5770...3c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Det er ikke religion i seg selv som er problemet. Det er menneskers tolking av religion som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nordmenn (særlig kvinner) som konverterer til islam. Skjønner ikke hva de driver med. Vi har kjempet i så mange år for likestilling blant kjønn, så tar de et enormt skritt tilbake og lar seg overkjøre av mannen og religion de har valgt. Skremmende 

Anonymkode: e859e...9f9

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Somaliere. Har sterke fordommer mot dem. Her har vi et helt folkeslag som ikke klarer og skaffe seg mat, til tross for at de bor rett  ved sjøen. Ingen av dem kan svømme heller. De sitter bare under et tre og tygger khat. Så kommer de hit og ingen av dem får seg jobb, men 10 unger hver skal de ha. Så sitter de hjemme og drikker te og spiser kylling or ris. Men de snakker ekstremt høyt.

Tar denne som anonym jeg!

Anonymkode: a091f...401

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fordommer mot folk som stemmer FrP. 

Jeg tror de er enten totalt kunnskapsløse og mindre intelligent eller de er normalt utrustet intellektuelt, men er særdeles egoistiske, har råtten moral og har dårlig utviklet empati.

Jeg har forsøkt å finne bevis på at jeg tar feil, for jeg liker ikke å tenke slik om folk ... men dessverre.

Anonymkode: 435fd...881

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fordommer mot folk som stemmer FrP. 

Jeg tror de er enten totalt kunnskapsløse og mindre intelligent eller de er normalt utrustet intellektuelt, men er særdeles egoistiske, har råtten moral og har dårlig utviklet empati.

Jeg har forsøkt å finne bevis på at jeg tar feil, for jeg liker ikke å tenke slik om folk ... men dessverre.

Anonymkode: 435fd...881

Jeg har misstanke om at mange av dem har fordommer mot innvandrere eller muslimer, det er gjerne det jeg tenker. Jeg sier mange, fordi jeg tror det går ann å ha flere grunner til å stemme på et parti 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Mari Y skrev:

Jeg har misstanke om at mange av dem har fordommer mot innvandrere eller muslimer, det er gjerne det jeg tenker. Jeg sier mange, fordi jeg tror det går ann å ha flere grunner til å stemme på et parti 

Det er da ganske mange som har fordommer mot innvandrere og muslimer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det er da ganske mange som har fordommer mot innvandrere og muslimer. 

Ja, jeg tror ikke det er bare Frp- folk. Men jeg har en mistanke om at det ofte er denne typen som ofte trekkes mot Frp. Hvem andre er det du tenker at har fordommer mot religiøse grupper eller innvandrere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎04‎.‎2017 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Wow, du er veldig antifeminist, kun den "selvstendige karrierekvinnen" som har verdi for slike som deg. Urk. 

Ja, lever vi ikke i 2017 nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BlandaDrops
På ‎21‎.‎07‎.‎2015 den 15.35, AnonymBruker skrev:

for det er jo ikke alt man trenger å si høyt er det vel...?

Anonymous poster hash: f6d30...45a

ja, når jeg ser skikkelig feite folk (og kanskje mest av alt tjukke damer) som kjøper sukkerCola så tenker jeg i mitt stille sinn at de er ganske enkle...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som på død og liv SKAL ha langt går selv om det er slitt og ødelagt. Folk med hår ned til rumpa. Ser ut som de har glemt å klippe seg i årevis. Og hvis noen kommenterer at de har langt hår, svarer de "takk!", som om kommentaren automatisk var et kompliment. 

Anonymkode: dcfd9...525

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har en fordom jeg ikke snakker høyt om. Jeg kan ikke fordra rumenske og bulgarske tiggere. Det kryr av dem overalt i Oslo.

Etter at det gjentatte ganger i flere land er vist at de farter rundt i dyre biler, kjøper de siste og beste mobiltelefonene, bygger svære hus i hjemlandet for tiggerpengene og viser bilder av seg selv med fete seddelbunker på sosiale medier som Facebook, har motviljen og irritasjonen over disse elendige tiggerne økt markant. Jeg gir dem aldri en krone! Kunne ønske folk sluttet å gi dem penger, så de reiste hjem igjen fordi det ikke lønte seg å tigge i Norge. Men neida. Folk pøser koppene deres fulle av penger, så de kan sitte og vifte skrytende med seddelbunkene sine på Facebook overfor venner og familie.

Noe som gjør meg nesten sint, er når jeg går forbi disse tiggerne. I det du kommer akkurat på høyde med dem, kommer de med et smiskende tonefall og sier "hei" og noe om "money". Når du så bare går forbi dem, forandrer tonefallet seg og de lirer av seg en remse med bulgarske ord eller rumenske fraser. Jeg tipper det er mindre pene ord som slenges etter meg når jeg går forbi....

Anonymkode: 873a2...058

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Huldra12 skrev:

Ja, lever vi ikke i 2017 nå?

Kvinnelige og familiekjære kvinner er ikke døde selv om det er 2017 vet du. Man blir ikke maskulin og blottet for instinkter selv om klokka går fremover. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...