Gardermobanen Skrevet 4. april 2017 #521 Del Skrevet 4. april 2017 Folk som alltid ser gjennom fingrene på oppførsel til mennesker de liker. Da er man både naiv og uten evne til å forstå moral. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #522 Del Skrevet 5. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dømmer folk som ikke kan skrive ordentlig! Jeg vil nesten spy av slike mennesker. Blir irritert, uvel og kvalm av å lese dårlig norsk, og har lyst å ta et kraftig oppgjør med personen! (med unntak av om personen som skriver er utenlandsk). Ingen vet om min sinnsyke sterke reaksjon på dette. Lurer på om jeg bør snakke med en psykolog? Anonymkode: df984...aac Alle fullstendige setninger inneholder subjekt. Les deg opp. Anonymkode: e859e...9f9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 6. april 2017 #523 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg mener det er idiotisk og gå rundt og føle sorg fordi en kjendis dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2017 #524 Del Skrevet 7. april 2017 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #525 Del Skrevet 7. april 2017 På 1.3.2017 den 15.54, Spiteful skrev: Har et spørsmål til deg; Hater du da automatisk alle innvandrere som har svart hår og brun hud? Og har du noe imot folk fra Bosnia? Spør fordi mange mørkhuda med svart hår ikke er muslimer, men mange antar det. Også er stor del av befolkningen i Bosnia muslimer.. En mening/fordom jeg har; Unge mødre. Kan ikke fatte hvorfor noen vil få barn før de har fylt 21år. En jente jeg var bestevenn med på barneskolen er blitt gravid, og jeg syns synd på henne. Mens jeg og alle på vår alder skal videre med høyere studier, reising, fest, utforsking - Rett og slett ha det gøy, skal hun sitte hjemme på ræva uten annen utdanning enn fullført ungdomsskole. Jævlig tragisk. Kan ikke fatte hvorfor noen velger å ødelegge livet sitt på den måten. Klart er egen familie fantastisk, det ønsker jo jeg også, men ærlig talt hvor naiv kan man være? Sent svar fra meg:-) Nei, jeg bryr meg ikke om hudfarge eller nasjonalitet. Om du er hvit eller mørk har ingenting å si, det er religionen jeg har problemer med.... Etnisk norske konvertitter er like irriterende som muslimer fra F.eks saudi arabia. Og som sagt, jeg VET det er generelt, fordomsfullt og fullstendig idioti. Anonymkode: 1f752...fd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #526 Del Skrevet 7. april 2017 På 2.3.2017 den 2.27, AnonymBruker skrev: Fordommer mot muslimer. Fordommer mot folk fra midt-østen og afrika. Fordommer mot unge mødre. Fordommer mot navere. Fordommer mot enkelte folk på KG. Fordommer mot de som ikke forstår at folk er forskjellige og tenker ulikt. Det som er riktig for meg er ikke nødvendigvis riktig for deg og det er helt greit! Omvendt også selvfølgelig. Fordommer mot de som stemmer SV, AP, osv. Fordommer mot de som skryter over det å være ''fattig''. Veldig kleint. Anonymkode: af628...418 Så.. du har fordommer mot deg selv med andre ord? Anonymkode: 83178...256 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #527 Del Skrevet 7. april 2017 Folk som kommenterer på blogginnlegg: "åååå jeg får tårer i øynene, åååå jeg sitter og grååååter, hjertet mitt BLØØØØØØØR, jeg gråååååt når jeg leste dette" osv.. på et blogginnlegg om samlivsbrudd, eller whatever. jeg mener, really? Har også fordommer mot folk som går på feil side av veien. Anonymkode: 83178...256 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErMeg Skrevet 7. april 2017 #528 Del Skrevet 7. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk som kommenterer på blogginnlegg: "åååå jeg får tårer i øynene, åååå jeg sitter og grååååter, hjertet mitt BLØØØØØØØR, jeg gråååååt når jeg leste dette" osv.. på et blogginnlegg om samlivsbrudd, eller whatever. jeg mener, really? Har også fordommer mot folk som går på feil side av veien. Anonymkode: 83178...256 Ja, dette har jeg også undret meg over..... Mener de seriøst at de feller tårer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 7. april 2017 #529 Del Skrevet 7. april 2017 Blant visse mennesker er det veldig galt og si at anime er tegnefilm\serie. Selv om det faktisk er hva det er. Enten de liker det eller ikke så er anime og tegneserie\tegnefilm det samme bare i forskjellig stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvekvinnen1 Skrevet 7. april 2017 #530 Del Skrevet 7. april 2017 På 21.7.2015 den 15.59, Gjest Saxofon skrev: "Eldre menn og unge asiatiske damer er kun forhold basert på cash" Men jeg føler meg slem og da som har den fordommen og prøver å jobbe med det Jeg jobber i en butikk der det kommer mange sånne forhold inn og handler, og mange av de virker faktisk genuint lykkelig. Jeg tror det bare er en stereotype som har tatt overhånd. Noen tilfeller stemmer det jo selvfølgelig at det er pengene og at de ikke finner kjærlighet her hjemme... men mange av de er der for kjærlighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvekvinnen1 Skrevet 7. april 2017 #531 Del Skrevet 7. april 2017 På 5.4.2017 den 7.15, AnonymBruker skrev: Alle fullstendige setninger inneholder subjekt. Les deg opp. Anonymkode: e859e...9f9 Jeg er enig. Dette er ikke unormalt, jeg tror det er mange som har det sånn. Enkelte mennesker er bare grammatikkglad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #532 Del Skrevet 7. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som kommenterer på blogginnlegg: "åååå jeg får tårer i øynene, åååå jeg sitter og grååååter, hjertet mitt BLØØØØØØØR, jeg gråååååt når jeg leste dette" osv.. på et blogginnlegg om samlivsbrudd, eller whatever. jeg mener, really? Anonymkode: 83178...256 4 timer siden, JegErMeg skrev: Ja, dette har jeg også undret meg over..... Mener de seriøst at de feller tårer? Det kalles "virtue signalling". Slå det opp, det er et nyttig ord å kunne i dagens sosiale-medier-verden. Anonymkode: e236d...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvekvinnen1 Skrevet 7. april 2017 #533 Del Skrevet 7. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så.. du har fordommer mot deg selv med andre ord? Anonymkode: 83178...256 Du sier at det som ikke er riktig for deg ikke trenger å være riktig for meg, men da er det rart at du har noe imot mennesker som stemmer på SV ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neptunsnigel Skrevet 7. april 2017 #534 Del Skrevet 7. april 2017 Folk som handlar på kreditt. Heile mi svigerfamilie gjer dette deriblant mi kone. Eg spyr Er sunnmøring, so er nok derfor eg har fordom for dette. Folk som har dårlig kontroll på økonomi og ikkje klarar og leve nøkterent og må ty til slikt får dermed minuspoeng. Har sjølv opplevd perioder med dårlig inntekt, då har eg klart meg fint på havregryn og vatn, ingen problem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra12 Skrevet 7. april 2017 #535 Del Skrevet 7. april 2017 Usjølstendige damer som bare drømmer om å bli gift, tar som en selvfølge mannens etternavn, får sønner som de selvfølgelig ikke har en tanke for å oppdra i likestillingens navn, jobber deltid og lar mannen ordne det økonomiske. Bruker tiden til å stulle og stelle i heimen og passe på fasaden.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra12 Skrevet 7. april 2017 #536 Del Skrevet 7. april 2017 På 01.03.2017 den 11.10, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke damer som jobber deltid!! Skjønner at det er bare fordi jeg er misunnelig og vil også ha fri men likevel, misliker de sterkt.... Anonymkode: 1f752...fd2 Enig, jeg liker heller ikke damer som jobber deltid. Vanligvis så betyr det at de blir forsørget av en mann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra12 Skrevet 7. april 2017 #537 Del Skrevet 7. april 2017 Misliker sterkt hjemmeværende damer som blir forsørget av mannen, som kommer på skoleavslutninger og rydder plass rundt seg til egenproduserte hamburgere, en fargerik salat, saus, hjemmelaget saft osv osv..... og gir damer som forsørger seg sjøl , stresser hjem fra jobb for å rekke avslutningen og har fått kjøpt inn en billig pølsepakke, dårlig samvittighet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #538 Del Skrevet 7. april 2017 Fraskilte kvinner med barn som snakker negativt om ex-mannen sin. Jeg kjøper konsekvent ikke historier jeg blir servert om den uskyldige, lett rødmende husmoren som bare ble mishandlet av en eller annen grusom og forferdelig fyr. Grunnen er at jeg vet at de færreste vil klare å være ærlige nok til å innrømme at de selv er noen utålelige, kontrollerende og irrasjonelle hespetrær, som gjorde ex-mannen sitt liv til slik et helvete at han heller ville være helgepappa enn å tilbringe så mye som ett sekund mer med henne. Blir jeg servert sånne historier, ser jeg øyeblikkelig etter feil og mangler hos den personen det gjelder. Hva var det som en gang fikk en annen mann til å erklære sin uendelige kjærlighet for denne kvinnen, å ære og elske henne, for så å litt senere komme fram til at: "Helvete, det her holder jeg ikke ut et øyeblikk lenger"? Anonymkode: e236d...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. april 2017 #539 Del Skrevet 7. april 2017 20 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg mener det er idiotisk og gå rundt og føle sorg fordi en kjendis dør. Ddt er like idiotisk å føle sorg over barn i afrika som dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #540 Del Skrevet 10. april 2017 Kvinner som uffer og akker seg i dagevis fordi de skal til gynekologen, og bruker masse energi på å grue seg og snakke om det. Og også kvinner som dropper å ta prøve fra livmorhalsen etter de fyller 25, fordi det er sååå fælt å dra til gynekolog. Huff og huff, så synd det er på dem. Herregud... For gynekologer er det jobben deres å undersøke underliv, og ikke noe å uffe og akke seg over. Jeg måtte ta prøve 3 ganger, fordi jeg blødde så mye de to første gangene at resultatet ikke kunne leses av, og overlevde helt fint. Greit å synes det er litt ubehagelig, men lite vits å engasjere alle vennene sine, og grue seg så til de grader. Anonymkode: e859e...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå