Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Hybel-sambuaren min og eg skal ha jentene på middagsbesøk neste veke, men har ikkje heilt bestemt oss for menyen enno. Det bør vere billig (iallefall forholdsvis, vi er studentar..), bra og ikkje for vanskeleg å lage. Har lyst på noko meir spennande enn taco og pizza, liksom... Håpar nokon av dykk har gode idèar å komme med!
summer25 Skrevet 9. september 2004 #2 Skrevet 9. september 2004 Lag en ordentlig god curry! Eller kanskje tapas er tingen. Finnes mange gode oppskrifter her i forumet. Lykke til!
Grooo Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Et eller annet dere kan gratinere i ovnen? Vet ikke helt hva, men jeg fikk bare så veldig lyst på noe sånt selv... Potetstappe og pølsebiter, paprika og mais... Oregano og annet krydder, så litt mere potetstappe og så ost på toppen... Nam-nam! Men dere trengte kanskje ikke noe som var superlettvint?
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2004 #4 Skrevet 9. september 2004 Tja, gratinert mat er jo kjempe-godt! Men pølser er ikkje såååå godt... Er god på pita-brød, lurer litt på å lage det.. Tips til tilbehør? Er glad i reker!! :-)
-Fisken- Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Pitabrød er kjempenam! Hva med å bake det selv? Også sette skåler sånn at man kan putte i det man vil. Mais, purre, salat, tomat, agurk, rødløk, reker, skinke, rømme, salsa og en rømmebasert salat. Det er bare fantasien som stopper Fortell hva du ender opp med, da!
Gjest gjest1 Skrevet 9. september 2004 #6 Skrevet 9. september 2004 Skal bake pitabrødene sjølv, ja! Det er knallgodt! Fins det noko varm-mat som kan passe til pita-brød? Og kva kan vi drikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå