AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Jeg er ei jente på 21 år. I hele dag har jeg til tider følt meg slapp, "tung" i hodet, småkvalm, trøtt… Ja, generelt dårlig form og nedsatt allmenntilstand. Målte temperaturen litt tidligere i dag, da var den 35,8 i munnen og 35,9 under armen. Målte igjen nå nettopp, samme verdier. Hva er galt med meg siden jeg ikke har feber? Føles veldig ut som feber… Men jeg er sjelden syk, så derfor har jeg "dårlig erfaring" med hva som er feil når jeg blir som dette. Anonymous poster hash: b858c...b3f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Ingen? Anonymous poster hash: b858c...b3f
Florence Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Du kan være syk og slapp uten feber. Jeg har veldig sjelden feber, selv om jeg føler meg halvt død. Få nok søvn og hold deg godt hydrert. Går det ikke over kan det være vitaminmangler eller lavt jernnivå, det kan du teste hos lege. Ellers er jo graviditet en mulighet? Endret 21. juli 2015 av lizzie_
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Du kan være syk og slapp uten feber. Jeg har veldig sjelden feber, selv om jeg føler meg halvt død. Få nok søvn og hold deg godt hydrert. Går det ikke over kan det være vitaminmangler eller lavt jernnivå, det kan du teste hos lege. Ellers er jo graviditet en mulighet? Tviler på at jeg er gravid. Er et par mnd siden siste samleie, og har tatt graviditetstest etter det. Håper det gir seg, kjedelig å være sånn her :/ Kjenner meg småkvalm hele tiden, men kaster aldri opp, selv om jeg har lyst. Trøtt og slapp, svimmel til tider. Anonymous poster hash: b858c...b3f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Du kan være syk og slapp uten feber. Jeg har veldig sjelden feber, selv om jeg føler meg halvt død. Få nok søvn og hold deg godt hydrert. Går det ikke over kan det være vitaminmangler eller lavt jernnivå, det kan du teste hos lege. Ellers er jo graviditet en mulighet? TS her igjen. Bare kom på at jeg ofte hører uttalelses om at "man klarer det og det så lenge man ikke har feber". Der jeg jobbet før var vi "frisk nok" til å komme på jobb så lenge vi ikke hadde feber. Men jeg føler jo meg som om jeg har feber nå, selv om termometeret sier noe annet. Derfor jeg synes det er så rart :/ Helt nytt termometer, også. Anonymous poster hash: b858c...b3f
Florence Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 TS her igjen. Bare kom på at jeg ofte hører uttalelses om at "man klarer det og det så lenge man ikke har feber". Der jeg jobbet før var vi "frisk nok" til å komme på jobb så lenge vi ikke hadde feber. Men jeg føler jo meg som om jeg har feber nå, selv om termometeret sier noe annet. Derfor jeg synes det er så rart :/ Helt nytt termometer, også. Anonymous poster hash: b858c...b3f Ja, det synes jeg er en teit ting å si. Men det er jo forskjell på litt dårlig allmenntilstand og å være syk (selv uten feber). Du må nesten bare se det an litt. Synes ikke man skal være hjemme fra jobb fordi man er litt slapp og sliten.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #7 Skrevet 22. juli 2015 Det er ikke slikt at sykdom = feber. Selv har jeg post commotio syndrom som til tider gjør at jeg får alle symptomene du nevner over og, og jeg er så utmattet at jeg får feberfølelse i kroppen. Nå er det jo en grunn til dette, men det kan være godt mulig det er en grunn for symptomene dine også. Du får gi det litt tid og se hvordan det går. Det er jo ofte man er sliten og trøtt, eller så kan det være psykiske årsaker. Ikke på den måten at du tenker at du er syk og derfor føler du deg syk, men at stress eller vonde følelser slår ut fysisk og gir deg disse symptomene, og det er minst like reelt som en "sykdom". God bedring og ta vare på deg selv:)Anonymous poster hash: 3f3d0...d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå