AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Jeg og en mann har laget en gruppe på facebook. Han har blokkert en av medlemmene uten grunn , og han nekter å svare meg på hvorfor. Dette er en lokal side for folk med en kronisk sykdom , der vi har fokus på det positive , istednefor alt det negative sykdommen bringer med seg. Det er en grense på hva jeg tør å gjøre , da denne mannen er anmeldt B.la for vold mot flere kvinner... Nå administrerer vi begge gruppa ,han har blokkert et medlem , har jeg mulighet til å gå inn å ta vekk blokkeringen ? Han vil jo ikke svare meg , men jeg har snakket med medlemmet som er blokkert , og sett "diskusjonen" dem i mellom. Helt uskyldig diskusjon som fortsatt kan sees på siden vår. Har mest lyst å blokkere han fra gruppen , men jeg tør ikke.. Anonymous poster hash: 1ccb1...129
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Jeg og en mann har laget en gruppe på facebook. Han har blokkert en av medlemmene uten grunn , og han nekter å svare meg på hvorfor. Dette er en lokal side for folk med en kronisk sykdom , der vi har fokus på det positive , istednefor alt det negative sykdommen bringer med seg. Det er en grense på hva jeg tør å gjøre , da denne mannen er anmeldt B.la for vold mot flere kvinner... Nå administrerer vi begge gruppa ,han har blokkert et medlem , har jeg mulighet til å gå inn å ta vekk blokkeringen ? Han vil jo ikke svare meg , men jeg har snakket med medlemmet som er blokkert , og sett "diskusjonen" dem i mellom. Helt uskyldig diskusjon som fortsatt kan sees på siden vår. Har mest lyst å blokkere han fra gruppen , men jeg tør ikke.. Anonymous poster hash: 1ccb1...129 Lag en ny gruppe uten denne mannen Anonymous poster hash: 3606a...c71
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Lag en ny gruppe uten denne mannen Anonymous poster hash: 3606a...c71 D.v.s. uten han du laget gruppen sammen med (det er han som er anmeldt for vold mot flere kvinner? Eller misforsto jeg?) Anonymous poster hash: 3606a...c71
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Nei du misforstår ikke . Det var han som hjalp meg å lage denne gruppen. Men det var ingen dum ide , takk for tips Anonymous poster hash: 1ccb1...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå