AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Noen som har vært i samme situasjon, eller er der for å si det sånn...? Føler meg veldig alene i den situasjonen. Da jeg ble singel etter et langt forhold som varte i 15 år for 4 år siden, så har jeg følt meg som verdens mest uheldige i kjærlighetslivet , men mulig så er det ikke sånn. Jeg har barn fra forholdet. Eksen brøt med meg og fant en ny dame ganske fort. Jeg møtte en fyr som såret meg veldig rett etter bruddet. Og etter det så ble jeg desperat og møtte mange menn uten å tenke over hvilke typer jeg møtte. Det endte som oftest med at de hadde sex med meg, og så sa de at de ikke ønsket å ha noe forhold med meg, og da dumpet jeg dem som venn. Noen få kom krypende tilbake og sa at de faktisk var forelsket og ville ha forhold, men at det var andre situasjoner som gjorde at de oppførte seg som de gjorde. Jeg har hatt to litt mer seriøse forhold etter eksen, men for tre måneder siden så tok det siste forholdet slutt. Jeg er fortsatt venner med han, og vi møtes som venner og har sex, og jeg er livredd for å føle nederlaget med å gi helt slipp på han. Han var så forelsket i starten, men etter nesten ett års dating så sa han at han ikke var forelsket i meg lenger, men at ellers var alt perfekt. Derfor måtte han dumpe meg men ville ha meg som venn og sexvenn. Nå er jeg ganske knust i det jeg tenker alvoret av at jeg må videre. Men samtidig føler jeg meg ikke fin nok og bra nok til forhold.... Kanskje det er en feil følelse, for selv om mange ikke ville ha forhold så aksepterte de meg jo fysisk sett. Kanskje noen kan akseptere meg ellers og..? ... Ville dere ha gitt opp å finne kjærligheten utifra denne "ekle" erfaringen? Noen som har vært der jeg er nå? Tips og råd? Anonymous poster hash: 62467...087
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Det første du må gjøre er å kutte helt ut han eksen du har sex med og er "venn" med, det opplegget er ikke bra for deg! Det andre du børt gjøre er å puste med magen, slappe av og lære deg og sette pris på deg selv og ditt eget selskap. Du er bra nok, og du trenger ikke en partner for å være bra nok! Lykken finner du ikke i en kjæreste, du må først finne lykken på egenhånd. Ikka ha det så travelt med disse mannfolka, ta litt tid for deg selv også Anonymous poster hash: 627a2...bff 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #3 Skrevet 22. juli 2015 Det første du må gjøre er å kutte helt ut han eksen du har sex med og er "venn" med, det opplegget er ikke bra for deg! Det andre du børt gjøre er å puste med magen, slappe av og lære deg og sette pris på deg selv og ditt eget selskap. Du er bra nok, og du trenger ikke en partner for å være bra nok! Lykken finner du ikke i en kjæreste, du må først finne lykken på egenhånd. Ikka ha det så travelt med disse mannfolka, ta litt tid for deg selv også Anonymous poster hash: 627a2...bff Det stemmer. Jeg får det så travelt om å lete. Nå har jeg ikke orket direkte leting på grunn av eksen som jeg fortsatt holder på med. Jeg håper jo at eksen vil tilbake men det tror jeg ikke. Anonymous poster hash: 62467...087
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Det stemmer. Jeg får det så travelt om å lete. Nå har jeg ikke orket direkte leting på grunn av eksen som jeg fortsatt holder på med. Jeg håper jo at eksen vil tilbake men det tror jeg ikke. Anonymous poster hash: 62467...087 Hvorfro har du det så travelt? Tro meg,eksen vil ikke tilbake for han er strålende fornøyd med å leve singellivet med deg i bakhånd som han kan ha sex med. Anonymous poster hash: 627a2...bff
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Hvorfro har du det så travelt? Tro meg,eksen vil ikke tilbake for han er strålende fornøyd med å leve singellivet med deg i bakhånd som han kan ha sex med. Anonymous poster hash: 627a2...bff Jeg er 38 år..... Alderen... Jeg har barn så det er ikke der presset er. Presset står på at jeg ønsker å finne meg en mann før jeg blir for gammel. Men det er dumt å stresse med det. Det blir bare feil. Jeg håper at eksen vil tilbake. Han har dumpet meg, men vil fortsatt være venner. På en måte hadde det vært bedre hvis han ikke ville være venner, for da hadde jeg ikke gitt det opp. Nå er det sånn at jeg håper på at han tar meg tilbake. Jeg forstår meg ikke på hvordan enkelte mannfolk tenker. Forstår ikke at han ville ha sex med en som han har dumpet. Men hvis jeg slutter å gi han sex, så tror jeg ikke det hjelper heller. Tror ikke han har mer lyst på et forhold av den grunn. Men tenker på hva jeg kan gjøre for å vekke gnisten i han igjen.... Det er han jeg vil ha, og ingen annen. Men kanskje jeg bør bare ta sorgen som den er og forsøke når jeg føler for det å presse meg selv til å bli kjent med nye mannfolk. Men det kan ikke haste nå igjen. Vil ikke havne med feile. Det er sant. Null hast. Anonymous poster hash: 62467...087
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Skulle stå at hvis han ikke ville vært venner , så hadde jeg gitt det opp. Men nå vil han være venner, og jeg håper at han tenker på meg. Han var veldig lei seg da han gjorde det slutt. Han gråt mye. Og tryglet om at vi kunne være venner, og fortsette å ha sex. Det var det som var så merkelig. Forstår ikke mannfolk. Anonymous poster hash: 62467...087
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 Hvorfor så desperat på å finne noen? Er mye bedre å være alene, enn å rote i dårlige forhold. I det hele tatt tror jeg mange mennesker har angst for å være alene. Anonymous poster hash: 4bcf7...bb0 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Det må være det dummeste jeg har hørt - han som sa at han etter 1 år ikke er forelsket lenger, men ellers "er alt perfekt" så han dumper deg, men vil fortsette å ha sex?! Selvsagt er man ikke stormende forelsket hele tiden, hvis man forventer det så kommer man til å ha mange kortvarige forhold for å si det sånn. Han er ikke glad i deg lenger, han har null følelser? Er det dét han prøvde å si? Uansett - slutt nå for guds skyld å ha sex med mannen! Ha litt selvrespekt.Anonymous poster hash: d9808...e8c 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #9 Skrevet 23. juli 2015 Det må være det dummeste jeg har hørt - han som sa at han etter 1 år ikke er forelsket lenger, men ellers "er alt perfekt" så han dumper deg, men vil fortsette å ha sex?! Selvsagt er man ikke stormende forelsket hele tiden, hvis man forventer det så kommer man til å ha mange kortvarige forhold for å si det sånn. Han er ikke glad i deg lenger, han har null følelser? Er det dét han prøvde å si? Uansett - slutt nå for guds skyld å ha sex med mannen! Ha litt selvrespekt.Anonymous poster hash: d9808...e8c Jeg er ganske trist og lei meg for at han dumpet meg på den måten. Sliter med det. Og det gjør vondt med tanke på det å gå videre og. For jeg vet at jeg da vil kjenne stress hele tiden, og redsel for at det samme skjer igjen. Først stormende forelsket i meg, og så viser han så glad han er i meg, og bruker mye tid med meg i ett helt år. Og så kommer sjokket: Han sitter seg ned i en stol i stuen min og sier: Jeg dumper deg, fordi jeg er ikke forelsket lenger. Jeg spurte hva det var som gjorde det. Er det personligheten min, er det tiltrekkningen, er andre damer mer spennende? "Nei, sier han.. alt er helt topp med deg. Helt topp. Du er den beste sexopplevelsen, og du er vakker." Og så sier jeg til han at "personligheter kan av og til ikke klaffe helt, er det noe der da forstår jeg det..". Da sier han at "personligheten min er helt topp". "Hva har du da å sette fingen på? Er du ikke glad i meg så gå din vei, gååå sa jeg. Da gikk han ut i gangen, og begynte å grine, og spurte om han kunne komme inn igjen å trøste meg for han brydde seg sånn, og da han kom inn så begynte han å trøste meg og ville ha sex. Jeg var dum og ga han det, og da gikk han igjen rett etterpå. Er det å by seg om et menneske man har vært med i et helt år sine følelser? Anonymous poster hash: 62467...087
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #10 Skrevet 23. juli 2015 Det må være det dummeste jeg har hørt - han som sa at han etter 1 år ikke er forelsket lenger, men ellers "er alt perfekt" så han dumper deg, men vil fortsette å ha sex?! Selvsagt er man ikke stormende forelsket hele tiden, hvis man forventer det så kommer man til å ha mange kortvarige forhold for å si det sånn. Han er ikke glad i deg lenger, han har null følelser? Er det dét han prøvde å si? Uansett - slutt nå for guds skyld å ha sex med mannen! Ha litt selvrespekt.Anonymous poster hash: d9808...e8c Ja, jeg ble forvirret av at han dumpet meg og fortsatt ville ha sex. Nå har vi også diskutert litt om en ekssamboer som han møter stadig vekk. Hun bor i hjemlandet hans. Hun er familien hans sier han. Han ville bevise at de ikke hadde noe mellom seg mens vi var i lag. Han ville jo aldri offentliggjøre forholdet vårt, og jeg trodde det var på grunn av at han ikke hadde avsluttet med henne. Men nå vil han ikke bevise det allikevel. Jeg sa at hun kunne sende en melding, men det vil han ikke allikevel. Anonymous poster hash: 62467...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå