AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Vi skal snart gifte oss, hvorpå jeg og min mann har hatt mange tanker i ett år om hvordan vi ønsker det. Nå er det en uke igjen og jeg ser at ingenting er slik vi ønsket det. Vi ville ha det enkelt, få gjester og intimt. Nå er vi opp i 40 gjester, dyre blomster, kake, mat og drikke og ting vi hovedsaklig ønsket, er borte... Jeg lot meg styre av min mor og hennes venninne. De ønsket det stort og flott. Jeg har vært blind og brutalt en del mer penger enn jeg ønsket. Har bestilt på nett for å passe på økonomi, men 40 gjester var jeg ikke forberedt på. Flere av gjestene valgte å ta med barn og bestilte reise tidlig. Jeg klarte ikke å si nei, men det skulle være uten barn... Nå kommer det 8 barn til sammen. Vi ønsket natur-tema med pynt som minner om oss sammen. Har samlet ting som har minner fra vårt forhold. Nå blir det ikke slik. Det blir fancy og mor + venn har tatt over. Gleder meg til dagen, for all del, men selv ikke kjolen er slik jeg ønsker det. Har måttet gå på diett og trent omtrent daglig i flere måneder for å passe den. Nå passer den nesten,men merker jeg savner ordentlig mat... Hadde Inge ønsker om å slanke med fpr bryllupet. Men jo, 5 kilo er borte og jeg ser annerledes ut i ansiktet. Tynn ut. Sliten ut. TakkEr for at jeg hvertfall har samme mann jeg skal gifte meg med, og at ikke han er byttet ut.... Kommunikasjonen har vært diffus også. Jeg bestilte time til frisør for to dager siden og hadde flaks over at 17 person jeg ringte var ledig. De sa det vr i boks,som mye annet, h or jeg har haste-bestilt i etterkant når jeg finner ut at det de har snakket om kun var tanker og ideer om ting. Ææææææh! Og nå er det en uke igjen, jeg har mye å gjøre og føler at jeg blir begravd i et hav av ting jeg ikke har oversikt over. Satt med en venninne for noen dager siden. Vel: to fulle a4 sider med ting som må ordnes og bekreftes... Å gifte seg skulle være fantastisk. Ikke stress. Anonymous poster hash: d94d0...75a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 En blir ofte etterpåklok, og innser at en burde ikke latt seg overkjøre. Nå kan du bare gjøre det beste utav det. Ingen vits å angre nå, det blir som det blir. Fremover må du lære deg å sette ned foten,og stå opp for deg selv og det du ønsker. Du bestemmer over ditt bryllup, ditt lov, ditt svangerskap, din fødsel, ditt hjem osv you get the picture. Håper dagen i det minste blir fin, selv om den ikke blir som du initiellt ønsketAnonymous poster hash: 8668b...5f8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Ikke for å være slem, men det er du som har latt deg overkjøre. Det må du ta støyten for nå, dessverre. Jeg har nok en mor som sikkert er lik din, det var telefoner 5-10 ganger daglig om hvordan ting skulle være osv. Vet du hva? Jeg sa bare "DRIT I DET, det er vårt bryllup". Hver gang. Og det ble som vi ønsket. Men nå er det ikke så mye å gjøre med, du har kanskje lært til en annen gang at det ikke er lurt å la seg diktere. På dagen er man så overlykkelig og ruset på forelskelse og glede at jeg tror du vil få en fantastisk dag likevel! Lykke til! Anonymous poster hash: b9585...08a
Sheherasade Skrevet 24. juli 2015 #4 Skrevet 24. juli 2015 Huff da. Prøv å nyte dagen som best du kan likevel, da. Ta vare på de gode øyeblikkene og dyrk kjærligheten mellom dere to, og fra alle gjestene. Lykke til, og gratulerer på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2015 #5 Skrevet 24. juli 2015 Takk dere. Det blir veldig bra, er bare litt skuffet over meg selv fordi jeg ikke har hatt mer ryggrad. Kjedelig å slanke seg, mest det som er dumt. Følte meg normalvektig, men kjolen tillater ikke min vekt... Men passer den NESTEN nå, og det som er over virker litt presset inn som pølse, men funker. De andre sol var med synes jeg er vakker i den, men føler meg ikke helt komfortabel i den. Men men, har i det minste fått tatt av meg noe, så ser jo sånn sett mer trent ut. Uansett, en uke igjen, og jeg gleder meg til å bli verdens beste mann sin kone. Og som sagt. Om ikke annet, så har jeg funnet en fantastisk mann å dele livet med Anonymous poster hash: d94d0...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå