AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Jeg vurderer å ta et semester i London 5. semester (går på BI). Er det noen her som har noe erfaringer? Får man nok fra Lånekassen til å dekke alle kostnader? Anonymous poster hash: 0babb...611
Gjest Linaria Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Jeg reiser på utveksling i høst. Jeg går på UiO og får vanlig basisstipend fra lånekassen. Samme som alle andre får. Siden jeg drar med Erasmus får jeg også Erasmusstipend. Dersom du må betale skolepenger, kan det være du får noe av dette dekket. Alt står på Lånekassen sine hjemmesider.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Du får dekket skolepenger av lånekassen ja, tror det er ca 30 000 i stipend og resten i lån. Så får man reisestipend alt etter avstand, jeg vet ikke hvor mye det er til London. Ellers tror jeg det bare er vanlig lån og stipend dersom det ikke er Erasmus da. Men London er er vel en av Europas dyreste byer å bo i, så jeg vil anta du trenger mer enn stipend/lån hver mnd. Jeg vil også dra på utveksling til England, men vil helst unngå London siden det er så dyrt å bo der. Anonymous poster hash: 755c0...d06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå