AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1 Skrevet 21. juli 2015 Familien har fått øyekatarr via barnehagen. Har forstått at dette ikke behandles på barna lenger. Men hvordan er det med voksne? Jeg har tydeligvis klart å få det ganske kraftig.. :-(Anonymous poster hash: c2741...58e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #2 Skrevet 21. juli 2015 Familien har fått øyekatarr via barnehagen. Har forstått at dette ikke behandles på barna lenger. Men hvordan er det med voksne? Jeg har tydeligvis klart å få det ganske kraftig.. :-(Anonymous poster hash: c2741...58e Gå til lege, så får du resept på øyedråper og salve til natten. Går på det selv nå på tredje dagen... Anonymous poster hash: 4d52b...bda
Mistymya Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 (endret) Hvis det er kraftig øyekatarr på barna som ikke går vekk med saltvannsdråper og god hygiene får også barna behandling for øyekatarr. Vær nøye med vask av hender og bruk saltvann for å rense (vann fra springen kan være fullt av bakterier). Endret 21. juli 2015 av Mistymya
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #4 Skrevet 21. juli 2015 Tull at dette ikke behandles på barn. Min baby har fått antibiotika til dette av barnelege. Riktignok etter flere dagers bruk av saltvann. Som voksen får du garantert også antibiotika. Det kan være lurt, så du slipper å smitte dine barn tilbake etter at de er blitt friske. Øyekatarr er utrolig smittsomt, og smitter også fram og tilbake.Anonymous poster hash: eaa3f...5c9
Hjerte Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Om det ikke går over etter noen dager med saltvann/kamillete, kan det være at dere trenger antibiotika.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Om det ikke går over etter noen dager med saltvann/kamillete, kan det være at dere trenger antibiotika. Signerer denne. Øyekatarr trengs i utgangspunktet ikke å behandlesAnonymous poster hash: 665ed...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå