Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Retter håret ganske ofte og det er ganske dumt av meg det kan jeg innrømme selv... Etter at jeg klipte håret hos frisøren så har jeg MÅTTET rette håret fordi frisøren klipte utrolig dårlig (for min egen del siden jeg har krøller). Så nå retter jeg håret 3-5 ganger i uken og sitter her med slitt tørt og ødelagt hår! Stusser 1 gang i mnd. Noen tips om noen utrolig bra hårkurer for håret mitt? Begynt å bruke Redken diamond oil shampoo men ikke no kur ennå.. trenger virkelig hjelp! Håret mitt er helt på bærtur, har ikke så tjukt hår heller.. Trenger hjelp alt av hårkurer, oljer, balsam og shampoo fortest mulig! setter pris på tips :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha noen eggeplommer i håret.

Anonymous poster hash: 6aa44...5ac
  • Liker 1
Gjest imperio
Skrevet

følger, er på leting etter det samme :)

Skrevet

Redken sin extreme kur!
Og siden du tydeligvis liker å ha håret slett anbefaler jeg at du tar en strukturomforming som gjør at håret forblir slett(type permanent)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har et par tips som har hjulpet meg veldig :)
* Kerastase hårkur som heter resistance masque force architecte.
* Haircare tabelettene, håret vokser mye fortere og jeg mister helt sykt mye mindre hår.
* Bruk hårkur hver gang du dusjer håret. Husk å bruke i denne rekkefølgen: Shampo->hårkur->balsam.
* Gå en dag ekstra uten å vaske håret, det sliter veldig på det. Bruk heller tørrshampo.
* Paul Mitchell super skinny serum er helt fantastisk, gjør det mykt og medgjørlig (og lukter himmelsk!) Tas i før du skal føne det i lengdene. 

Anonymous poster hash: 034d1...ffb
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg er det også midler man kan påføre håret før bruk av rettetang som skal beskytte håret mot varmen

Anonymous poster hash: 1d795...1fe
Skrevet

Hårkurene redken all soft og joico k-pak fungerte veldig bra på meg da jeg farget håret fra brunt til blondt.

Tørk håret litt med et håndkle før du tar i hårkur/ blasam for bedre resultater. Har du lite du skal gjøre en dag kan du ha i en hårkur, ta på deg en badehette og la den virke i noen timer. Har du ikke en badehette kan du pakke håret inn i gladpack. Dette gjør underverker for håret :)

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd, synes ikke det hjelper..

Skrevet

Redken sin extreme kur!

Og siden du tydeligvis liker å ha håret slett anbefaler jeg at du tar en strukturomforming som gjør at håret forblir slett(type permanent)

Ja vurderte det, men problemet er at det sliter MYYE mer

AnonymBruker
Skrevet

Ja vurderte det, men problemet er at det sliter MYYE mer

Du burde sjekke ut kerasilk! :) Det er helt FANTASTISK! Dette retter, temmer håret samtidig som det hjelper mot skadet hår og inneholder masse keratiner og silke som glatter det ut. Håret mitt var helt ødelagt, jeg kunne ta tak i lengdene og dra og få en svær klomp med hår i hendene, nesten hele lengden min.. I januar tok jeg kerasilk for første gang, og det forandret livet mitt. Jeg har naturlig krøllete/vippete hår, og nå er håret så og si helt rett (når jeg føner det) om jeg lar det lufttørke så får jeg litt fall men ikke i nærheten av hva jeg egentlig har. Nå retter jeg så og si aldri håret! Kanskje en til to ganger i måneden om jeg skal på noe spesielt, bare for å gjøre enda glattere! Jeg tok ny kerasilk behandling i mai, (den forrige hadde i gått ut, men etterveksten var jo selvsagt krøllete, og resultatet blir bare enda bedre om du tar flere behandlinger oppå hverandre) Nå har jeg sterkere hår enn jeg noen gang har hatt. (Rettet håret så og si daglig fra jeg var 13 år, er 22 år nå) Samtidig tar jeg ølgjær, som skal få håret til vokse fortere og sterkere. Frisøren var veldig imponert hvor mye sterkere og lengre håret mitt hadde blitt siden januar.

Noe jeg også gjør, det høres nok kanskje litt rart ut, men er nesten blitt som en "tvangstanke", er at når jeg ser på serie o.l på pc-en i senga, har jeg et håndkle under meg og leter etter slitte tupper som jeg klipper av med en frisørsaks.

Anonymous poster hash: aee05...517

Skrevet

hva skal det være godt for?

Skrevet

Slet med det samme som deg, men etter noen runder med Kerastase resistance sjampo og balsam (grønne flasker) sluttet jeg å rette håret mitt helt for det ble så utrolig fint av disse produktene. De er dyre, men verdt hver krone!

Skrevet

Du burde sjekke ut kerasilk! :) Det er helt FANTASTISK! Dette retter, temmer håret samtidig som det hjelper mot skadet hår og inneholder masse keratiner og silke som glatter det ut. Håret mitt var helt ødelagt, jeg kunne ta tak i lengdene og dra og få en svær klomp med hår i hendene, nesten hele lengden min.. I januar tok jeg kerasilk for første gang, og det forandret livet mitt. Jeg har naturlig krøllete/vippete hår, og nå er håret så og si helt rett (når jeg føner det) om jeg lar det lufttørke så får jeg litt fall men ikke i nærheten av hva jeg egentlig har. Nå retter jeg så og si aldri håret! Kanskje en til to ganger i måneden om jeg skal på noe spesielt, bare for å gjøre enda glattere! Jeg tok ny kerasilk behandling i mai, (den forrige hadde i gått ut, men etterveksten var jo selvsagt krøllete, og resultatet blir bare enda bedre om du tar flere behandlinger oppå hverandre) Nå har jeg sterkere hår enn jeg noen gang har hatt. (Rettet håret så og si daglig fra jeg var 13 år, er 22 år nå) Samtidig tar jeg ølgjær, som skal få håret til vokse fortere og sterkere. Frisøren var veldig imponert hvor mye sterkere og lengre håret mitt hadde blitt siden januar.

Noe jeg også gjør, det høres nok kanskje litt rart ut, men er nesten blitt som en "tvangstanke", er at når jeg ser på serie o.l på pc-en i senga, har jeg et håndkle under meg og leter etter slitte tupper som jeg klipper av med en frisørsaks.

Har hørt mye bra om dette! Hva har du betalt?

Ellers anbefaler jeg Redkens extreme kur jeg også. Og Biosilk oljen..... 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med all varmebehandling av håret, først og fremst. Det er selve oppskriften på hvordan ødelegge hår. Deretter kan du invesere i skikkelige hårprodukter, jeg bruker selv Redken clear moisture, Dove dry oil og SP Wella (den mørkeblå). Ellers tilfører jeg håret mitt olje, enten maroccan oil eller Kerastase sin olje. La håret hvile, bort med alle andre produkter :) 

Anonymous poster hash: 6764d...967
AnonymBruker
Skrevet

Redken extreme eller Kevin Murphy Born Again. :D 

Anonymous poster hash: fd1c0...1f6
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt mye bra om dette! Hva har du betalt?

Ellers anbefaler jeg Redkens extreme kur jeg også. Og Biosilk oljen..... 

Jeg betalte 3900,- mener jeg for behandlingen OG klipp, shampo, balsam og hårolje i serien. Når jeg tok det andre gangen trengte jeg ikke produktene (bestiller billigere på nett som blivakker og nicebeauty, men har gått over til annen shampo og balsam nå for syntes ikke kerasilk produktene i seg selv lukter så godt, men bruker oljen og care fluid blandet sammen med redken anti snap før jeg føner håret) og da klippet jeg også tuppene. Betalte da rett i overkant 3000,- for behandling og klipp! Så er ganske dyrt! :( Men jeg verken farger eller striper håret, så 3000,- hver 4-5 mnd kan jeg leve fint med! :) Forresten sa frisøren at om du har farget/stripet håret kan behandlingen lysne hårfargen i og med at det er mange stoffer som trenger inn i hårstrået og "drar" fargen ut, så det er viktig å være obs på! :)

Skrevet

Jeg betalte 3900,- mener jeg for behandlingen OG klipp, shampo, balsam og hårolje i serien. Når jeg tok det andre gangen trengte jeg ikke produktene (bestiller billigere på nett som blivakker og nicebeauty, men har gått over til annen shampo og balsam nå for syntes ikke kerasilk produktene i seg selv lukter så godt, men bruker oljen og care fluid blandet sammen med redken anti snap før jeg føner håret) og da klippet jeg også tuppene. Betalte da rett i overkant 3000,- for behandling og klipp! Så er ganske dyrt! :( Men jeg verken farger eller striper håret, så 3000,- hver 4-5 mnd kan jeg leve fint med! :) Forresten sa frisøren at om du har farget/stripet håret kan behandlingen lysne hårfargen i og med at det er mange stoffer som trenger inn i hårstrået og "drar" fargen ut, så det er viktig å være obs på! :)

Det er såpass ja :O Men folk virker jo veldig fornøyd så det er helt sikkert verdt det!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kokosolje med litt honning i. Har det stående i en flaske på badet. Har det i tørt hår i en times tid og vasker det så ut som vanlig, avslutter med balsam. Holder meg også unna silikon. 

Fungerer kjempebra! 

Jeg har prøvd mye og brukt mye penger på div kurer og oljer, uten noen særlig effekt. 

Anonymous poster hash: 7f6ff...6ad
AnonymBruker
Skrevet

Akseptere at du har krøller er et alternativ. Hilsen krølltopp som selv ikke aksepterte krøllene før, men nå vil jeg ikke miste dem <3

Anonymous poster hash: b4794...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...