Lisahg Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Nå gir jeg snart opp svarte bukser, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. De blir så vanvittig fort grå og slitt. Har prøvd cubus og only sine nå og de er så dårlige. Så er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe noen svarte bukser som faktisk holder på fargen og ikke slites ut med en gang?
Doge Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 En venninne av meg pleier å farge sine svarte bukser når de har blitt gråere. Du kan jo prøve det?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #3 Skrevet 21. juli 2015 Vet at de hadde eller har ei på bikbok som skulle holde på svartfargen mye lenger, mener på at det var x 10. Men dette er svart skinny jeans altså! Hvis det er sorte, skinny jeans du mener kan jeg også anbefale Dr. denim! De har ulike livhøyder, lav, medium og høy, og kan kjøpes på blant annet Nelly, Carlings og Junkyard til under 500 lappen! De er sykt gode å ha på seg, føles nesten ut som en treningsthigts! Jeg kjøpte meg iallefall en sort i fjor vår/sommer og har nesten bodd i den! Først nå så tenker jeg på å kjøpe ny pga. fargen begynner å gå bort! Jeg pleier å bruke den 2-4 ganger før den vaskes da, så mulig det er med på å beholde fargen lengre. Anonymous poster hash: 83f43...9da
peppermyntete Skrevet 22. juli 2015 #4 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har gitt opp dette! Farger heller mine når de begynner å bli grå, det er kjempelett! Men enig med anonym over, Dr denim holder ganske lenge på fargen, men siden de er så utrolig tynne (og dermed nydelige å ha på!) blir de veldig fort hullete i lårene der det gnisser hele tiden.
Leonetta Skrevet 22. juli 2015 #5 Skrevet 22. juli 2015 Molly fra Gina holder mye lengre på svartfargen enn dr.Denim-buksene er min erfaring.
FantasDick Skrevet 22. juli 2015 #6 Skrevet 22. juli 2015 Min Dr.Denim holder seg utrolig svart i fargen!
Gjest Beena Skrevet 23. juli 2015 #7 Skrevet 23. juli 2015 (endret) Jeg kjøpte en svart bukse fra Pieces for over et år siden som fremdeles ikke har falmet i fargen. Veldig god å ha på også. "Just jute" tror jeg den heter, tror den kan fås kjøpt på blant annet nelly. Det er ikke vanlige jeans med olastoff da, jeg er ikke så glad i svarte bukser med olastoff. Syntes de falmer fortere da, uansett om jeg vasker de for seg selv og på vranga osv. Endret 23. juli 2015 av Beena
FruHudson Skrevet 23. juli 2015 #8 Skrevet 23. juli 2015 Jeg har samme problem! Har prøvd alle mulige bukser i alle prisklasser. Sally&Circle hadde en god en(Olivia High Jegging) som jeg kjøpte på nelly.com, men den finnes tydeligvis ikke lenger. Den holder på fargen utrolig godt!
FantasDick Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Jeg har samme problem! Har prøvd alle mulige bukser i alle prisklasser. Sally&Circle hadde en god en(Olivia High Jegging) som jeg kjøpte på nelly.com, men den finnes tydeligvis ikke lenger. Den holder på fargen utrolig godt! Ja, guri - jeg har også en Olivia (min er low, da) fra Sally&Circle og den er jo helt fantastisk! Holder seg virkelig svart etter mye bruk og mange vask - og sitter jo helt nyyyydelig på også! Så stretchy og deilig! Gleder meg til å ta den fram etter graviditeten igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå