AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Vi reiser til syden med 3,5 åringen. Hun sover ikke på dagtid lenger.. Kun av og til i bilen.. Kan tenke meg at hun kommer til å gjøre det om vi snur døgnet litt i syden.. Men da sovner hun like godt på en solseng eller seng inne på rommet.. Trenger vi vogn?? Eneste behovet jeg ser er om vi ska inn til byen for eksempel??Anonymous poster hash: fc79e...9d6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Dropp vogna. Dere trenger den ikke nok til at styret med å sende den på fly er verdt det. En liten reisetrille er et mye bedre alternativ om dere tror dere kommer til å trenge det. Kjøp den gjerne brukt, eller enda bedre, lei en på stedet om det er mulig. Anonymous poster hash: bbe27...aca
Gjest Kaffelattn Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 En liten sammenklappbar reisetrille for 3-4-åringer passer bra på reiser til varmere strøk. Barnet kan behøve muligheten for litt hvile i vogn. For eksempel en slik: http://www.rudo.no/nettbutikk/vogner-og-utstyr/triller/reisetriller/lieback-trille
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 En liten sammenklappbar reisetrille for 3-4-åringer passer bra på reiser til varmere strøk. Barnet kan behøve muligheten for litt hvile i vogn. For eksempel en slik:http://www.rudo.no/nettbutikk/vogner-og-utstyr/triller/reisetriller/lieback-trille Var trille jeg mente, hehe.. Okay, men da tar vi den med kan kanskje være greit om døgnplanen min funker Anonymous poster hash: fc79e...9d6
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #6 Skrevet 21. juli 2015 Til en så stor unge?? Hjelpe meg! Hadde droppa vogn hvis ikke jeg hadde planer om å gå milevis hver dag. Unger på 3 1/2 er store nok til å gå selv! Synes det ser helt teit ut når vi møter andre fra barnehagen i byen og ungene på fire år sitter i vogn. Det gjelder nesten utelukkende familier hvor fireåringene er yngst. Som om foreldrene vil klamre seg til babytiden. Anonymous poster hash: 98ce4...270
Gjest Magdalene Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Til en så stor unge?? Hjelpe meg! Hadde droppa vogn hvis ikke jeg hadde planer om å gå milevis hver dag. Unger på 3 1/2 er store nok til å gå selv! Synes det ser helt teit ut når vi møter andre fra barnehagen i byen og ungene på fire år sitter i vogn. Det gjelder nesten utelukkende familier hvor fireåringene er yngst. Som om foreldrene vil klamre seg til babytiden. Anonymous poster hash: 98ce4...270 Her syns vi det er godt at minsten kan ligge og slappe av i vognen når han tar en siesta midt på dagen f.eks, eller på kvelden når vi er ute og spiser og han kanskje er litt trett. Hadde til og med vogn tiø hun på akkurat 6år, da vi trasket i Disney wold i 10 timer. Jammen er jeg glad vi ikke er så prinsippfast som deg 😉 Hjemme så bruker vi ikke vogn 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå