Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg sur altså! Fant ut at fyren jeg har hatt noe pågang med fortsatt er aktiv på tinder!

Anonymous poster hash: 0036f...24f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

So what? Og hvordan vet du det, vært aktiv selv?

Anonymous poster hash: 32da8...e1b

• Liker 8
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Hvor lenge har dere datet?

AnonymBruker
Skrevet

Man må sveipe og/eller sende meldinger på Tinder for å stå som aktiv? Det holder ikke at man kun logger seg på for å se på matchene sine f eks?

Anonymous poster hash: fdbb8...a4a

Skrevet

Ta det opp med han. Si at du ser at han er aktiv og blir usikker på intensjonene hans, og at du kanskje hadde håpet at han ikke trengte å bruke appen mer. Hva har du å tape på det? Har dere datet lenge?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet to mnd nå. Vi ble enige om å slette kontoene vi hadde der. Så syntes jeg han ble litt mindre int så jeg ville sjekke om han virkelig hadde mistet interessen og det ser ut som det. Jeg har ikke tatt det opp med han ennå. Er han ikke int, så er han ikke det. Jeg orker ikke presse meg på noen som ikke er interessert, skjønner? Men det jeg ikke skjønner er hvorfor han driver å sender snapp og meldinger osv til meg. Jeg kjenner jeg ikke har lyst til å bli "played". Hvordan skal man ta det opp hyggelig, vi har jo ikke drevet på så lenge? Nå har jeg bare lyst til å slette han bort fra alt av sosiale medier og bare bli borte.

Anonymous poster hash: 9f9e5...20d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han virkelig er aktiv på Tinder nå, etter at dere ble enige om å slette kontoene deres, så skjønner jeg at du vil slette han fra sosiale medier og bare bli borte. Bare gjør det.

Anonymous poster hash: eda22...990
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp med han. Si at du ser at han er aktiv og blir usikker på intensjonene hans, og at du kanskje hadde håpet at han ikke trengte å bruke appen mer. Hva har du å tape på det? Har dere datet lenge?

Virker desp og kontrollerende. Ikke sikkert han er aktiv for å skaffe seg nye dater. Jeg har feks noen fra andre kanten av landet på tinder jeg skriver med fra tid til annen, kommet sikkert aldri til å treffes.

En gylden regel bør være å fjerne matchen på tinder så snart man har begynt å kommandere via andre kanaler, så slipper man slik snoking og ev. misforståelser det fører med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Desp og kontrollerende??? What? Jeg er da ikke naiv. Synes det er helt greit å finne ut om typen har redelige hensikter. Bedre før enn senere. Dessuten er vi begge midt i trettiåra og jeg akter ikke å ha noe på gang med en som er aktiv på datingsider.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Desp og kontrollerende??? What? Jeg er da ikke naiv. Synes det er helt greit å finne ut om typen har redelige hensikter. Bedre før enn senere. Dessuten er vi begge midt i trettiåra og jeg akter ikke å ha noe på gang med en som er aktiv på datingsider.

Skulle ikke du slette din og?

Anonymous poster hash: d7ec8...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det du fant ut av dette da? Vært aktiv selv? 

Anonymous poster hash: bf18c...06a
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det du fant ut av dette da? Vært aktiv selv?

Anonymous poster hash: bf18c...06a

Du burde lese hele tråden før du skriver, kanskje?

Anonymous poster hash: 1eb78...caf

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg er ikke på tinder. Laget ny bruker der kun for å få bekreftet el avkreftet min mistanke. Poenget her er faktisk at jeg likte fyren veldig og faktisk er litt lei meg for at han ikke synes det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg har blitt for gammel til å tro alt mulig. Og er jeg skuffet over oppførselen, så sier jeg fra. Hvorfor skal de komme unna med at du bare slutter å ta kontakt og sletter han hvis han har oppført seg dårlig? Jeg synes at dersom man oppførerer seg dårlig fortjener man å få vite at det ikke er OK.

Jeg lager ikke noe drama eller noe sånt, men jeg hadde spurt om han fortsatt brukte Tinder. Dersom han sa at ja det gjør han, så ville jeg sagt at det synes jeg var dårlig gjort når vi hadde avtalt at vi skulle slette kontoene våre, og at det såret at han ikke kunne gi beskjed om at han ikke var interessert før han gikk ut for å lete etter en ny. 

Han forrige jeg tok opp noe slikt med sa til meg at han beklaget det veldig, og at han faktisk ikke tenkte på at det var vondt for meg å bli ignorert på den måten, men at han hadde vært egoistisk og gjort det som var enklest for han, men at han nå skulle gjøre det anderledes fremover. 

Anonymous poster hash: a12ea...424
  • Liker 1
Skrevet

Hva betyr "vi ble enige" her? Jeg har sett denne påstanden veldig mange ganger der den som brukte den egentlig mente "jeg bestemte at".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Poenget her er faktisk at jeg likte fyren veldig og faktisk er litt lei meg for at han ikke synes det samme.

Men dette vet du jo ikke. Du bare antar. Min erfaring tilsier at mange slike antakelser er feilaktige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har du helt rett i, at man ikke skal anta noe før man har fått det fortalt av vedkommende. Han er jo tydelig litt int fortsatt da han sender snapp osv til meg. Jeg har ikke svart tilbake de siste dagene etter jeg oppdaget tindern. Men han sender fortsatt, så noe er det kanskje.

Du som antyder at jeg har bestemt at vi skal slette kontoene. Vel... Vi er voksne og var intr i det samme, altså et seriøst forhold. Da sletter jo folk medlemskap på dating sider. Vi var enige der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...