SuperNova Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Noen smarte hoder her som skjønner noe av denne Tears for Fears-sangen? Sjekk lenke: Tears for Fears - Shout Jeg må forresten innrømme at jeg har tatt feil i alle år: Jeg trodde det var "shout, shout, let it all out"...... Nuvel: Jeg skjønner i hvert fall ingen ting av teksten. Men synes låta er bra. Hadde vært moro å skjønne hva de synger om.
Gjest Étoile Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Jeg må forresten innrømme at jeg har tatt feil i alle år: Jeg trodde det var "shout, shout, let it all out"...... Da var vi to! Lært noe i dag også da gitt... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #3 Skrevet 9. september 2004 Da var vi to! Lært noe i dag også da gitt... :oops: ...da var vi blitt tre... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 Det står feil der, teksten er "Let it all out".
SuperNova Skrevet 9. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2004 Hva slags dustested er det jeg fant den teksten på da?? Nå har jeg sjekka på flere steder, og som gjest påpeker er det faktisk "let it all out". Vi hadde altså rett! *triumf* Men det er altså ingen andre som skjønner teksten? Jeg syns den er så rar! Er det et foreldre/barn-forhold som beskrives? "they gave you life - and in return you gave them hell" Og hvorfor skulle han som synger ønske å knuse hjertet til denne personen?
Suzy Skrevet 9. september 2004 #7 Skrevet 9. september 2004 Hm.. litt vanskelig å forstå den teksten, men jeg syns det høres ut som han beskriver en tyrann jeg.. En eller annen som har hatt det godt og opplevd å bli fostret i trygge omgivelser men som bare svarer med ondskap... Har du forsøkt å finne en hjemmeside eller noes ånt der det kan stå mer om hva de har ment med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå