AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg vet at det sikkert er noen som sier at "det er bare å prøve", men er det noen som likevel kan dele erfaring? jeg digger opi neglelakker, for de har rapi-dry som gjør at utålmodige meg kan få lakka neglene uten at det tar vinter-votter-og-vår... Nå har jeg kommet over noen essie farger som jeg liker.. Noen som vet hvordan det blir å legge base-coat og top coat fra opi med mellomlag(farge) fra essie??? Jeg er nemlig såpass tom for produkter at jeg ikke har sjans til å eksperimentere alt for mye..... Anonymous poster hash: 2a1ea...b99
LeaMichele Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Det har ingenting å si. Bruk hvilke merker du vil, og bland så mye du hæler :-) 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Det går helt fint bare la det tørke godt mellom lakken og topplakk. Noen ganger har jeg opplevd at det danner seg bobler i lakken fordi jeg har vært litt utålmodig (gjelder spesielt hvis lakken og topplakk er av forskjellig merke, uten at jeg vet hvorfor) Anonymous poster hash: b05c4...b06
Djungelvrål Skrevet 21. juli 2015 #5 Skrevet 21. juli 2015 Spiller ingen trille. Jeg driver til og med og blander farger oppi hverandre og lager mine egne nyanser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå