AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Hei alle sammen! :-D Nå sitter jeg og koser meg med planlegging av pynt til bryllupet vårt. Problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg ser etter.... Vi skal ha sommerbryllup, og jeg tenker fargene lys grønn, lys rosa og peach (i tillegg til hvitt(, eller bare et par små rosa detaljer i tillegg til mye hvitt. Hvordan bestemte dere farger? Annen pynt, som lys, servietter, blomster, og annet dill dall? :-D Bilder til inspo blir jeg glad for! Ha en fin kveld Anonymous poster hash: e2880...9b6
Gjest økonomifrue Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Sjekk ut pintrest! Vi gifter oss om 1,5 uke og temaet vårt er jord/natur, så vi har kombinert dette med lilla og grønt!!
Eighth Planet Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Pinterest er nok beste inspirasjonskilden! Vi har lignende som økonomifrue da vi skal gifte oss på en hytte i fjellet. Hvitt, lilla og grønt er det jeg ønsker så langt ihvertfall. Hvilke lillatoner er jeg ikke sikker på enda! Lavendel eller mer blålig...eller varmere lilla. Hehe, mye greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå