Lady Lovelylocks Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Jeg skal ut å spise med noen venninner på fredag. Da skal vi gå på Agra. Et supert sted, med knall god mat. Trenger litt tips til hva jeg skal spise. Har nemlig spist det samme hver gang jeg er der.. Kylling Tikka. Smaker jo fantastisk, men lurer på om jeg vil prøve noe annet. Så hva er din favoritt-rett på Agra?
Christy Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Bestiller alltid Briijani, enten lam eller kylling når jeg er på indisk. Det smaker såå utrolig godt!! Mange indiske restauranter har det ikke på menyen, men jeg har fått det for det. Husker ikke helt om det var på Agra.. Uansett, nå ble jeg sulten. Desserten dem har er også helt himmelsk da
Amarone Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Gå for melkeboller til dessert - tror det heter rasgullah. Det er deilig!!!
Arkana Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Vanskelig å bestemme seg, de har utrolig mye godt der, en av mine favorittrestauranter. Er jeg veldig sulten er favoritten Mixed Grill, jeg synes også gode gamle tandoori chicken er nydelig. Sausen er kjempegod!
Elze Skrevet 9. september 2004 #5 Skrevet 9. september 2004 I det siste har jeg spist Butter Chicken hver gang jeg har spist indisk. Nydelig (og slett ikke så fett som navnet kan antyde).
Lady Lovelylocks Skrevet 10. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2004 Ingen flere som har noen tips???
Eliza Doalot Skrevet 13. september 2004 #7 Skrevet 13. september 2004 Har pleid å spise noe jeg tror heter "Pepper kylling" eller noe sånt.. Det er veldig godt!!
Sandman Skrevet 13. september 2004 #8 Skrevet 13. september 2004 Agra var bra, men har til de grader mistet piffen. Kokker og servitører har flyttet til Zaika, som er den beste indiske i Oslo nå for tiden. Jeg får vel for ordens skyld tilføye: "Etter min mening". Takk for oppmerksomheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå