Gå til innhold

A2g barnehage i Åsane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med denne barnehagen?

Anonymous poster hash: 0e08f...e5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

A2g? Står det for noe spesielt?

Anonymous poster hash: 65ca0...276
AnonymBruker
Skrevet

A2g? Står det for noe spesielt?

Det er det barnehagen heter. Vet ikke hvorfor. Men den er en del av en stor bedrift som jobber med attføring. Jeg vet at de har god bemanning for de har mange inne på tiltak gjennom nav. Så jeg bare lurte på om noen har erfaring med barnehagen. Om det er en bra barnehage. TS

AnonymBruker
Skrevet

Stokker vi litt om på det blir det "AG2": er ikke det voldsomt til en barnehage å være?

Anonymous poster hash: 38dc3...5c8
AnonymBruker
Skrevet

http://www.ba.no/nyheter/yusuf-4-ble-mobbet-ut-av-barnehagen/s/1-41-7587511

Der hadde ikke jeg latt mine barn gå! Masse navfolk som jobber der, så da er det vel sånn det blir. 

Anonymous poster hash: a4c44...fba

At barn blir mobbet kan jo hende over alt, og hvis du leser artikkelen så var det en pedagog i barnehagen som nektet for at det andre barnet slo gutten det var snakk om her, og pedagogene i a2g barnehagen er ikke i praksis via nav, de som er i praksis der går på topp at det vanlige personalet, akkurat som i andre barnehager som har praktikanter fra nav. Og ikke alle som er under nav er helt ubrukelige altså.

Anonymous poster hash: b0fef...653

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er det barnehagen heter. Vet ikke hvorfor. Men den er en del av en stor bedrift som jobber med attføring. Jeg vet at de har god bemanning for de har mange inne på tiltak gjennom nav. Så jeg bare lurte på om noen har erfaring med barnehagen. Om det er en bra barnehage. TS

OK, takk. Ble bare nysgjerrig pga navnet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...