Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #1 Del Skrevet 8. september 2004 jeg er ei jente på 20 år. er 170 høy og veier 80 kg. har sagt til legen mun at jeg synes jeg er for tung, men hun er sterk uenig og vil ikke gjøre noe med det. Nå har jeg tenkt til å prøve en nutrilett kur for å se om den kanskje kan hjelpe meg på vei. Jeg spiser helt vanlig mat, drikker ikke brus og spiser ikke godteri. så egentlig så skjønner jeg ikke hva det er jeg legger på meg av! Har noen her prøvd en sånn kur, og hadde den effekt? jeg sliter veldig med dette, blir kvalm av å se meg selv... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 8. september 2004 #2 Del Skrevet 8. september 2004 trener du? nutrilett, fort ned like fort opp og slik er det med de fleste kurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 9. september 2004 #3 Del Skrevet 9. september 2004 Nutrilett hjelper ikke på sikt. Fort ned, og fort opp... Meld deg på et kostholdskurs. F.eks Grete Roede eller Libra. Der lærer du mye. Anbefaler trening ved siden av. Da skal du se det hjelper :-) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 9. september 2004 #4 Del Skrevet 9. september 2004 Nutrilett gjør at du spiser bare enda mere når du slutter med pulveret. Meld deg på Libra, Grete Roede eller Inger`s rugbrød kurs. Selv er jeg 1.65 høy og veier ca 85 kilo og går nå på herbalife. Fikk en sønn for tre mnd siden og skal ned ca 25 kilo før jul. Da jeg fikk min forrige sønn for syv år siden gikk jeg også på herbalife og gikk ned 16 kilo på tre mnd. Herbalife er ikke slankepulver, men ernæringspulver, slik at du får i deg alt du skal ha av vitaminer, mineraler, proteiner osv osv. Har nå gått på herbalife i en mnd og den første uka gikk jeg ned 2 kilo og 43 cm. Mya vann selvfølgelig etter svangerskapet. Jeg veier meg sjelden, men måler cm hver uke. Og får en energi jeg har, våkner tilogmed før klokka ringer.... Men du må finne din måte og gå ned i vekt på. Det er ikke alle kurer som hjelper alle, men jeg fraråder deg nutrilett/cambridge og disse "enkel" pulverkurene. Også må du bevege deg mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2004 #5 Del Skrevet 9. september 2004 Hvis legen din mener du ikke bør gjøre noe med vekta di, så syns jeg du skal høre på henne! Nutrilett vil bare rote til systemet ditt, og det ønsker du ikke! Men hvis du føler at du har lyst til å leve sunnere og gjøre noe godt for kroppen din, så syns jeg du skal trene mer og drikke masse vann. Tenk på hva du putter i deg, les litt om kost og ernæring og se om det en noe i kostholdet ditt du kan luke ut til fordel for sunnere alternativer! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #6 Del Skrevet 9. september 2004 hvor mye koster slik herbalife? har som mål å gå ned åtte kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 9. september 2004 #7 Del Skrevet 9. september 2004 hvor mye koster slik herbalife? har som mål å gå ned åtte kg. Det kommer an på hvilke produkter du vil ha? De har et hav av alternativer. Ta og ring en distributør for og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå