AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Del Skrevet 20. juli 2015 Hva synes du om at hunken Martin Henderson skal overta stafettpinnen etter McDreamy? Jeg gleder meg! Han er tusen ganger kjekkere enn PD! 😍😍Anonymous poster hash: ebf1e...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfaktor1 Skrevet 25. juli 2015 #2 Del Skrevet 25. juli 2015 Oi, det visste jeg ikke men han er jo kjempe kjekk! Så bra :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. juli 2015 #3 Del Skrevet 25. juli 2015 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotfrøken Skrevet 26. juli 2015 #4 Del Skrevet 26. juli 2015 Det visste heller ikke jeg :o Jeg ble rimelig snurt da PD fant det for godt å takke for seg, men det kan jo bli spennende med denne nye fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 30. juli 2015 #5 Del Skrevet 30. juli 2015 Dette er gode nyheter, jeg likte han i Secret and Lies Men jeg savner fortsatt Derek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå