Gjest Melissa Gioberti Utl. Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 http://www.kongehusene.com/forum/viewtopic...?t=931&start=30 I dag åpnet Kronprinsessen et senter for narkomane. Det har gått noe år siden hun var ny i jobben og nå mener mange hun er stuevarm i rollen. Hva synes du, er du fornøyd med jobben våre kongelige utfører i det daglige?
Cand alt Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Hva synes du, er du fornøyd med jobben våre kongelige utfører i det daglige? Er du?
Gjest Melissa Gioberti Utl. Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Vel, jeg mener vel at Kronprinsessen ikke er utlært ennå, men hvem er vel det etter bare en kort tid som kongelig. Jeg var vel mer interessert i å høre "folkets" meninger om jobben de kongelig gjør, og især Kronprinsessen. Det er interessant å ta en slags "høringsrunde" her på KG nå etter at en ny tronarving er født og store folkefester dannes i deres navn rundt omkring i det glade land.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Vel, jeg mener vel at Kronprinsessen ikke er utlært ennå, men hvem er vel det etter bare en kort tid som kongelig. Overvurderer vel litt de kongeliges oppgaver. Man trenger vel ikke akkurat 4 årig høgskole for å smile, vinke, klippe og si noen ord som ingen hører på.
Lee Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Jah...de klarer da den klipppe greia usedvanlig fint synes jeg!
Gjest Fighter Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 http://www.kongehusene.com/forum/viewtopic.php?t=931&start=30 I dag åpnet Kronprinsessen et senter for narkomane. Det har gått noe år siden hun var ny i jobben og nå mener mange hun er stuevarm i rollen. Hva synes du, er du fornøyd med jobben våre kongelige utfører i det daglige? Jeg synes det er flott med et sånt tiltak. Supert at narkomane og tidligere narkomane får gjort noe positivt og får brukt seg selv på andre måter enn å misbruke rusmidler. Synes MM gjorde en fin jobb med å åpne det.
Gjest Hemek Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Overvurderer vel litt de kongeliges oppgaver. Man trenger vel ikke akkurat 4 årig høgskole for å smile, vinke, klippe og si noen ord som ingen hører på. Selv uten dette funker det ikke spesielt bra. Smilet er sjelden fremme og når hun snakker er det godt folk ikke hører etter, for makan til mye mumling skal man lete lenge etter.
Cand alt Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Vel, jeg mener vel at Kronprinsessen ikke er utlært ennå. Er det noen som er det da?
Mette Skrevet 9. september 2004 #11 Skrevet 9. september 2004 Tråden er ryddet. La oss diskutere sak ikke person. Remyline moderator
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #12 Skrevet 9. september 2004 Jeg synes, selvsagt med unntak av Sonja, at familien gjør det ganske bra, jeg!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. september 2004 #13 Skrevet 9. september 2004 Tråden er ryddet. La oss diskutere sak ikke person. Remyline moderator Når diskuterte jeg person og ikke sak?
Gjest TomKrus Skrevet 9. september 2004 #14 Skrevet 9. september 2004 Vel, jeg mener vel at Kronprinsessen ikke er utlært ennå, men hvem er vel det etter bare en kort tid som kongelig. Jeg var vel mer interessert i å høre "folkets" meninger om jobben de kongelig gjør, og især Kronprinsessen. Det er interessant å ta en slags "høringsrunde" her på KG nå etter at en ny tronarving er født og store folkefester dannes i deres navn rundt omkring i det glade land. Må'kke spør om slikt her. Resultatet til slutt er vel skittkasting om dårlig kroppsholdning og fortiden til kronprinsessen.
Gjest baby-E Skrevet 9. september 2004 #15 Skrevet 9. september 2004 Jeg synes det er flott med et sånt tiltak. Supert at narkomane og tidligere narkomane får gjort noe positivt og får brukt seg selv på andre måter enn å misbruke rusmidler. Synes MM gjorde en fin jobb med å åpne det. enig med deg Fighter!
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #16 Skrevet 9. september 2004 greit nok har aldri hatt noe imot henne jeg, men så dere hvordan hun hadde kneppet jakken sin? av tre knapper var den øvesrte kneppet igjen rett over puppene, dermed så det litt snålt ut med skvisa pupper.....
Gjest heksa Skrevet 9. september 2004 #17 Skrevet 9. september 2004 er møkka lei det pengesluket de er.Og ikke har de gjørt seg fortjent til pengene heller.
Lee Skrevet 9. september 2004 #18 Skrevet 9. september 2004 greit nok har aldri hatt noe imot henne jeg' date=' men så dere hvordan hun hadde kneppet jakken sin? av tre knapper var den øvesrte kneppet igjen rett over puppene, dermed så det litt snålt ut med skvisa pupper.....[/quote'] He he! Ja jeg la også merke til det. Så rart ut.
Jord Skrevet 9. september 2004 #19 Skrevet 9. september 2004 Må'kke spør om slikt her. Resultatet til slutt er vel skittkasting om dårlig kroppsholdning og fortiden til kronprinsessen. Har du sett....Ringeren fra Notre Dame?
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #20 Skrevet 9. september 2004 M.a.o kan vi bare uttale oss om "person" hvis det er positiv omtale?? Kan jeg ikke få mene at kongehuset har utspillt sin rolle? og at medlemmene av kongefamilien gjør en dårlig figur...og representerer oss på en møte jeg ikke synes er verdig med tanke på hvor mye penger de tross alt får bevilget??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå