AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Hei, jeg er en 22 år gammel jente som det siste året har bodd hos moren min grunnet anoreksi. Fikk innvilget aap ifjor og jobber på en matbutikk under nav. Bor gratis hos mamma og det har gått veldig bra til nå, hun har alltid vært hard på flaska men skjerpa seg veldig når jeg utvikla sf. Men nå har hun begynt igjen, og bare siden igår har hun drukket 3 liter vin og en sixpack med øl, og hun sitter og spyr ut stygge ting til meg. Blir ufattelig lei meg selv om jeg vet hun ikke mener det, og det påvirker meg veldig.. Blir lei av å få servert samme dritten hver helg. Har derfor snakka litt med en venn som sa jeg kunne flytte inn i ene leiligheta hans for 4-5000 i mnd+strøm, men i og med at jeg får utbetalt 5000 hver 14.dag blir det veldig vanskelig for meg å få det til å gå rundt. Er det noen mulighet for å få bostøtte i tillegg til aap? Orker rett og slett ikke å bo her mere, men aner ikke hva jeg skal gjøre..Anonymous poster hash: 2b53f...a1e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 https://tjenester.husbanken.no/bostotte-kalkulator/index.html?language=no Kalkulator for bostøtte Men er det ikke utgifter du kan knipe inn på for å få råd til å bo der? Anonymous poster hash: 8a6a9...15f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Så lenge det bare er du som bor i leiligheten, kan du få bostøtte. Kravet er nemlig eget bad og kjøkken, så kollektiv er vanskelig. Høres ut som det beste for deg er å flytte ut. Masse lykke til! Anonymous poster hash: ed67b...21f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Jeg får AAP + bostøtte. Jeg har faktisk dårligere økonomi om jeg bor i kollektiv, eller med venner. Det å bo alene gjør at jeg får bostøtte, som gir meg noen få hunder kroner mer å rutte med i måneden. Anonymous poster hash: bd9ed...65c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 10K i mnd er mer enn ok til å leie en liten leilighet. Da jeg var student klarte jeg meg på 7K i mnd.... Anonymous poster hash: c6dcf...37d 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Har du så mye utgifter? Du har jo en del penger igjen etter leia er betalt. Anonymous poster hash: 352be...924 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå