Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvilken nettbutikk er det trine grung snakker om her? treasures?

Lurer på om det kanskje er handelsportal.no hun snakker om. Har sett flere har skrevet om det på twitter i det siste.

Men det har vært på grunn av spam. Så jeg er absolutt ikke sikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OT , men hvordan finner dere disse kjendisene på instragram? er det tumblr blogs? Og hva søker dere på?

For min egen del så har jeg funnet de gjennom andre venner, men det går an å søke opp navn og de fleste deler jo bildene på twitter o.l. Hvis man trykker på bildet der så skal man også kunne finne brukernavnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken nettbutikk er det trine grung snakker om her? treasures?

Hadde hun ikke "flyttet ut" av Twitter, da? Det var jo så kjedelig og lite visuelt der. :fnise:

Altså, hvis hun, handlekraftig som hun påstår å være, vet at noen svindler bloggere, så er det jo ikke noe å lure på hva man skal gjøre! Da kontakter man politiet, og evt. VG hvis det virkelig fortjener spalteplass. Det er jo ikke noe å lufte på Twitter i det hele tatt! Ja, hvis man da ikke mest av alt ønsker oppmerksomhet omkring sin egen person da, naturligvis.........

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye verre når unge bloggere blir lurt? De kan jo prøve å klage,ta kontakt med forbrukerrådet osv.

Endret av MiniMjau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung har ihvertfall LITT, eller hun prøver ihvertfall å frmstå slik. Ser hun har omfavnet @faketrinegrung og sier at hun er en FEST!!!

Hadde hun bare tatt til seg noe av det @faktrinegrung klarer å poengtere så hadde det jo vært enda bedre.

Derfor så konkluderer jeg egentlig bare med at hun prøver å fremstå som om hun har skikkelig selvironi. For jeg har egentlig sett flere eksempler hvor hun absolutt ikke har selvironi eller evnen til å reflektere over seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med henne og de collagene? Og de evige nærbildene av halve ansiktet? Bildene hennes er utrolig lite fine å se på. Visuell-my-ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://twitter.com/#!/FakeTrinegrung

Jeg ler og ler! :skratte: Utrolig bra!

Ja, den er egentlig ganske morsom og tar Trine Grung skikkelig på kornet. Synd at @fakefotballfrue er så dårlig, skulle ønske den også var litt morsom og ikke bare ekkel og overdreven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker @fakefotballfrue

trine grung aksepterer sin twitterparodi, tror neppe fotballfrue gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterer og aksepterer, Fru Blom. Hun virker helt desperat etter å virke lite selvhøytidelig, spør du meg. Hvorfor skulle hun ellers kommentere hvor morsomt og kult det er med en slik profil opptil flere ganger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei. Den tar jo ingenting på kornet. ALTFOR overdrevent. Bare diarediarediarespy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://i.imgur.com/2eer2.jpg

Det der er jo bare bullshit. Joda, hun klarer å slenge dritt tilbake.

Men var det ikke også hun som stormet ut av FEM fordi hun ikke klarte å forsvare meningene sine ordentlig?

Jeg føler ikke at det hun gjør er å stå rakrygget. Hadde hun stått rakrygget så hadde hun klart å ignorere de som hetser og argumentere ordentlig imot de som fortjener det. Hun klarer ingen av delene.

Forresten litt skuffende at en blogger som Kong Halvor har gått fra å gjøre narr av rosabloggere og være en slags motsats til dem, til å sleike dem oppetter ryggen. Skuffende, men kanskje ikke så overaskende. De fleste som kjenner han veit jo at han er glad i oppmerksomhet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hvorfor det er mye så snakk rundt henne, kan ikke tenke meg at hun har fortjent noen kjendisstatus. Hvem er hun egentlig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri skjønt hvorfor det er mye så snakk rundt henne, kan ikke tenke meg at hun har fortjent noen kjendisstatus. Hvem er hun egentlig?

radio-dj, programleder, værdame(??) og nå; selværklert ekspert på sosiale medier(som ironisk nok fikk sparken fordi hun ikke kan å bruke sosiale medier) og "bloggmamma" for rosabloggere.

Hun er aller mest kjent for å slenge dritt om andre kjendiser for å få oppmerksomhet rundt seg selv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg la inn kommentar på bloggen til TG:

"

Anna

Fint du koser deg. Jeg lurer på hvor det ble av den massive markedsføringen du ville gi "Norge på langs" og stiftelsen via nettet? Greit at du ikke kunne dra og tok pause fra Twitter, men du har vært her og på Twitter, så jeg forstår ikke helt...

0 Vote up Vote down •Reply•Share ›

Trine Grung • 5 hours ago • Hide

Jeg gir de omtale litt overalt jeg :-)

--

Svare er så barnslig og det sier det meste. Først måtte hun ut av twitter, så kunne hun ikke være med på prosjektet men lovet å spre ordet og gi dem god markedsføring. Verken Grung eller FF har nevnt det noe særlig. Jeg synes faktisk de slipper ganske s¨å lett unna.

TG brukte trikset med å dra inn privatlivet. Samtidig blogget hun om triville ting den helgen og dukket opp på Twitter. Saken rundt stiftelsen og syklingen ble ikke nevnt med et eneste ord. Når hun sier hun gir de omtale litt overalt og det ikke er på bloggen eller Twitter, vel. Markedsføring i privat stue teller ikker akkurat.

Herregud som hun provoserer meg.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la inn kommentar på bloggen til TG:

"

Anna

Fint du koser deg. Jeg lurer på hvor det ble av den massive markedsføringen du ville gi "Norge på langs" og stiftelsen via nettet? Greit at du ikke kunne dra og tok pause fra Twitter, men du har vært her og på Twitter, så jeg forstår ikke helt...

0 Vote up Vote down •Reply•Share ›

Trine Grung • 5 hours ago • Hide

Jeg gir de omtale litt overalt jeg :-)

--

Svare er så barnslig og det sier det meste. Først måtte hun ut av twitter, så kunne hun ikke være med på prosjektet men lovet å spre ordet og gi dem god markedsføring. Verken Grung eller FF har nevnt det noe særlig. Jeg synes faktisk de slipper ganske s¨å lett unna.

TG brukte trikset med å dra inn privatlivet. Samtidig blogget hun om triville ting den helgen og dukket opp på Twitter. Saken rundt stiftelsen og syklingen ble ikke nevnt med et eneste ord. Når hun sier hun gir de omtale litt overalt og det ikke er på bloggen eller Twitter, vel. Markedsføring i privat stue teller ikker akkurat.

Herregud som hun provoserer meg.

Kunne jeg gitt dette innlegget 100 +'er så skulle jeg gjort det. Det er så kvalmende dette med syklingen og mangelen på oppfølging! Jeg er rett og slett skuffa på stiftelsens vegne, og jeg håper MANGE får øynene opp for for full av tomme ord TG er etter dette!! :( :( :(

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

null selvinnsikt, barnslig språk og bildebruk på bloggen, en ting er å tro på seg selv, en annen ting er å kalle seg ekspert på noe man ikke har utdanning eller faglig kompetanse i. Det rare er at hun får oppdrag innen dette og kan livnære seg, DET synes jeg er rart

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...