Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter påskriften på disse "Medisin"-posene i siste blogginnlegg så er hun ikke så begeistret for idrettstullinger (les: Herr Flo ??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NerdMedSverd

Twitteren hennes er hysterisk, skriver som en småhyper niendeklassing

Trine, jeg vet du leser denne tråden. Hvorfor er man "syk i hodet" om man diskuterer deg? Det må da være lov å reagere og tenke kritisk når du sprer uendelig mengder med svada på bloggen din

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama virker ikke helt som hun vet hva hun driver med, rett ogs lett.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Har lest hele denne tråden, og jeg bare lurer, hvem faen tror den dama at hun egentlig er? Mannen hennes må jo.... dø av skam!?

Etter sigende fortjener de hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sigende fortjener de hverandre.

Har du sagt A, får du si B...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twitteren hennes er hysterisk, skriver som en småhyper niendeklassing

Trine, jeg vet du leser denne tråden. Hvorfor er man "syk i hodet" om man diskuterer deg? Det må da være lov å reagere og tenke kritisk når du sprer uendelig mengder med svada på bloggen din

Hun har sluttet på Twitter, det ble hun lei av, kjedelige greier det der vettu. Nå er det Instagram som er tingen, passer mye bedre for Trine som er så visuell og så flink fotograf!

Og alle som kritiserer er tilhengere av janteloven, det må du vel forstå!

:ironi: :ironi:

Tittet faktisk litt på bloggen hennes idag... det er jo bare vrøvl..? Alle innleggene virker utrolig lite gjennomtenkt og dårlig skrevet, mye stavefeil osv.. Nesten så hun ikke har noe filter i det hele tatt og bare "spyr ut" tankene sine. Syntes også det var litt ironisk at hun i et av de nyeste innleggene skrev noe ala "Jeg tar alltid bilder selv, dette var omtrent første gang jeg brukte google"..også har annenhvert innlegg nedover bilder som ikke er tatt av henne...^^ Hun har kanskje funnet dem andre steder da, virket som om hun tror Google er en bildedatabase eller noe, kanskje hun ikke forstår at det er en søkemotor... Skulle ikke forundre meg.

Skjønner heller ikke greia med den BloggAwards hun skal arrangere, hvem har bestem at dette er den "OFFISIELLE" prisutdelingen? Se på folkets favoritt, masse skrivefeil osv... Hm..forsøkte å lime inn lenke men får ikke opp siden nå.. skal være http://www.blogawards.com

Endret av SoftKitty
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker dere den nye STORE nett-tvserien hun og fotballfrue skulle slå gjennom med? Tv Ting? Haha, kanskje noe av det kleineste jeg noensinne har vært borti!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger blant annet Jenny Skavlan og Tone Damli på instagram, og Trine Grung kommenterer på bildene deres h v e r eneste gang. Rævslikking opp og ned i mente. Når Tone Damli la ut bilde av huset sitt, mente Trine Grung hun måtte få komme og se på det en gang, haha.

TA ET HINT TRINE GRUNG! Ingen liker deg.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg glad jeg lagte denne tråden! Deilig at flere er enige med meg om denne dama :)

Vi er bare misunnelige! :ironi:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger blant annet Jenny Skavlan og Tone Damli på instagram, og Trine Grung kommenterer på bildene deres h v e r eneste gang. Rævslikking opp og ned i mente. Når Tone Damli la ut bilde av huset sitt, mente Trine Grung hun måtte få komme og se på det en gang, haha.

TA ET HINT TRINE GRUNG! Ingen liker deg.

Dette har jeg også lagt merke til, på maria mena sin instagram. Trine er såå engasjert og kommenterer og Maria Mena svarer høflig, men virker litt brydd.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere kommentarer på instagram? Ser bare bilder jeg, ingen kommentarer :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere kommentarer på instagram? Ser bare bilder jeg, ingen kommentarer :klo:

Det ligger automatisk under bildet om noen har kommentert, ellers så kan du gå inn på hvert enkelt bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er bare misunnelige! :ironi:

ALLE andre i hele verden også, selvsagt!!

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også lagt merke til, på maria mena sin instagram. Trine er såå engasjert og kommenterer og Maria Mena svarer høflig, men virker litt brydd.

OT , men hvordan finner dere disse kjendisene på instragram? er det tumblr blogs? Og hva søker dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke greia med den BloggAwards hun skal arrangere, hvem har bestem at dette er den "OFFISIELLE" prisutdelingen? Se på folkets favoritt, masse skrivefeil osv... Hm..forsøkte å lime inn lenke men får ikke opp siden nå.. skal være http://www.blogawards.com

Litt OT: hva i all verden har skjedd med bildet av Fotballfrue på Bloggawards sin "Folkets Favoritt"-side? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...