AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #101 Del Skrevet 19. mai 2012 Dette er en gammel blogg, men ok.. jeg husker den godt, fordi TG var mye i media på den tiden. TG klarer ikke la være å blande seg inn selv når bittesmå bloggere langer ut mot henne. Hun slettet diskusjonen som ble på hennes egen blogg etter dette innlegget. http://famjohansen.blogg.no/1274888029_tomme_tnner_ramler_me.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #102 Del Skrevet 19. mai 2012 Hehe, under "samarbeidspartnerE" på oppussingsbloggen står det én lokal malingssjappe. Det var visst de eneste som beit på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #103 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva skjedde egentlig med planene om helsematen.no? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #104 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva er greia med at hun kalles ekspert på sosiale medier? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 19. mai 2012 #105 Del Skrevet 19. mai 2012 Hva skjedde egentlig med planene om helsematen.no? Det er jeg også spent på! De hadde jo ganske store planer for den nettsiden og for meg som liker konseptet LCHF hørtes det jo ganske bra ut. Ikke like fornøyd med det faktum at de brukte leserne til å lage logo til prosjektet, men da sparte de vel ganske mye penger på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. mai 2012 #106 Del Skrevet 19. mai 2012 eneste grunnen til at hun er kjent, er fordi hun giftet seg med Jostein Flo, før det visste ingen hvem hun var. Vil tro han er temmelig flau over sin kone innimellom... Er de ikke bare samboere da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #107 Del Skrevet 19. mai 2012 Hun fremstår som usympatisk, kranglete og barnslig. I forbindelse med 17. mai-feiringen, skrev hun følgende: "Hver 17 mai er vi sammen med flere av våre gode naboer. Noen naboer har en god kjemi med, andre ikke. Sånn vil det vel alltid være i et byggefelt. Jeg kunne skrevet en veldig morsom historie om en nabo, men jeg tror jeg lar være. Det blir vel bare trøbbel tenker jeg. Mihihi" Hun klarer bare ikke la være å komme med små "stikk" til folk hun misliker eller er uenig med, enten det gjelder privat eller i jobbsammenheng. Det virker bare utrolig umodent. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 19. mai 2012 #108 Del Skrevet 19. mai 2012 Hun sletter i aller høyeste grad kommentarer! La ut en kommentar der hun hadde sakset siste avsnitt av innlegg #60 her, hvor jeg skrev at det var morsom at hun ikke tok med de resterende 75% av kommentaren. Den fikk ikke stå lenge! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 19. mai 2012 #109 Del Skrevet 19. mai 2012 Hun fremstår som usympatisk, kranglete og barnslig. I forbindelse med 17. mai-feiringen, skrev hun følgende: "Hver 17 mai er vi sammen med flere av våre gode naboer. Noen naboer har en god kjemi med, andre ikke. Sånn vil det vel alltid være i et byggefelt. Jeg kunne skrevet en veldig morsom historie om en nabo, men jeg tror jeg lar være. Det blir vel bare trøbbel tenker jeg. Mihihi" Hun klarer bare ikke la være å komme med små "stikk" til folk hun misliker eller er uenig med, enten det gjelder privat eller i jobbsammenheng. Det virker bare utrolig umodent. For å si det slik, den naboen det gjelder kjenner seg nok igjen i tekstene hennes uansett og det er direkte usmakelig å legge igjen slike stikk både her og der i bloggen sin. Det er i allefall ikke diskret! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 19. mai 2012 #110 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Jøss, er hun pålogget til enhver tid? Prøvde igjen å kommentere noe lignende som sist på samme kommentar (da under annet navn og epost), men det ble borte på bare noen minutter! (saklig kritikk) edit: rettelse, kommentaren ser ut til å være der likevel. Endret 19. mai 2012 av Cervix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #111 Del Skrevet 19. mai 2012 Synes det er utrolig gøy at trines egne kommentarer alltid blir nedstemt, i hennes egen blogg. <3 på tide å ta hintet? FF har i det minste noen fans... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 20. mai 2012 #112 Del Skrevet 20. mai 2012 Har sjekket ut litt Trine Grung etter jeg så denne tråden ble opprettet. Utrolig morsomt å lese den idiotiske debattteknikken hennes. Hun svarer dårligere på kritikk og spørsmål enn fjortenåringene på blogg.no Og hva er det hun egentlig driver med? Greit at hun selvutnevnt "ekspert i sosiale medier", men hva er det hun hjelper folk med? Ser bare bilder der hun drikker champis sammen med noen rosabloggere, holder hun dem i hånda mens de trasker rundt på meningsløse events? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 20. mai 2012 #113 Del Skrevet 20. mai 2012 Har aldri sett noe særlig til henne før, bare hørt navnet hennes nå og da så jeg vet sånn ca hvem hun er. Etter at jeg klikket meg inn på denne tråden så måtte jeg jo sjekke ut bloggen hennes og jeg må si meg enig i at hun opptrer noe barnslig, i måten hun blogger på og ikke minst måten hun håndterer kritikk på. Virker ikke som ei godt voksen dame med erfaring innenfor jobber som radio hvor man gjerne burde ha en viss forståelse for hvordan man prater og ter seg, men så har ikke jeg hørt på disse radioprogrammene så det kan jo hende at hun oppførte seg like barnslig der. Altså, bloggen virker helt grei i og for seg, men hadde man ikke visst bedre så ville jeg først trodd at det var en ganske ung jente uten særlig livserfaring som hadde vært forfatteren av den. Reagerte vel mest på disse små "stikkene" hun sender ut til naboer, kjendiser og andre. Ufattelig dårlig metode å bruke for å prøve å fremstille seg selv som bedre, morsom eller hva enn det er som foregår i hennes hode. Og selvfølgelig, om noen kritiserer henne så er det jo tydeligvis et standardsvar at janteloven lever enda og at man bare ikke forstår hennes form for humor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #114 Del Skrevet 20. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=8JfMQCcOeOM&feature=relmfu I love your show! I want to come and visit! I tape it and watch it everyday and I promise to danse at least......HELLO ELLEN!!!! Norway is coming your way! Det er en grunn til at dama ikke er på TV. Det var bare så vidt jeg greide å se dette ferdig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 20. mai 2012 #115 Del Skrevet 20. mai 2012 Den videoen er på nivå med Erik Ribsskog. Tror dette er min nye favorittblogg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 20. mai 2012 #116 Del Skrevet 20. mai 2012 Kan hun ikke bare bestille billetter til the Ellen show og fly dit selv da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 20. mai 2012 #117 Del Skrevet 20. mai 2012 For å bruke hennes sjargon: LOL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #118 Del Skrevet 20. mai 2012 Kan hun ikke bare bestille billetter til the Ellen show og fly dit selv da? Det må jo selvfølgelig sponses. Tror du virkelig hun kan betale en tur til USA selv når hun ikke en gang kan betale flyreisen til Finnmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #119 Del Skrevet 20. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=8JfMQCcOeOM&feature=relmfu I love your show! I want to come and visit! I tape it and watch it everyday and I promise to danse at least......HELLO ELLEN!!!! Norway is coming your way! Det er en grunn til at dama ikke er på TV. Det var bare så vidt jeg greide å se dette ferdig. hun selger seg billig. var det ikke noe lignende metode hu brukte for å komme på oprah? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 20. mai 2012 #120 Del Skrevet 20. mai 2012 Det må jo selvfølgelig sponses. Tror du virkelig hun kan betale en tur til USA selv når hun ikke en gang kan betale flyreisen til Finnmark? Sant Også kan hun ikke etterpå skryte om at hun er kjendig og ble invitert til showet av Ellen herself Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg