Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #561 Del Skrevet 29. september 2015 Tror hun glatt glemmer/overser at denne gruppa er en veldig stor gruppe hvor mange, mange mennesker er medlem. Jeg syns ikke det tar seg særlig ut. Hadde vært bedre å bare kontakte han og si at det her ikke greit, enten fjerner du bildet eller så må du betale for det. Tror ikke hun er klar over at gruppa er offentlig heller :fnise: 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 29. september 2015 #562 Del Skrevet 29. september 2015 TG var nok sikker på at hun ville høste massiv støtte i denne saken, ellers ville hun ikke gått ut på den måten, i det forumet.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 29. september 2015 #563 Del Skrevet 29. september 2015 Der har burøe fått med seg rolf ørjan på laget. Dette vil jo ingen ende ta! 😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 29. september 2015 #564 Del Skrevet 29. september 2015 Er det mulig? Dama er jo besatt! Hvis noen er uenig med henne blir hun ufin og velger å bruke kommentarer som "Jeg gir opp!". Er noen på hennes lag derimot, er det ikke måte på med engasjement. Flaut av en "SoMe-ekspert" å oppføre seg sånn på en gruppe med folk fra mediebransjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #565 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Der har burøe fått med seg rolf ørjan på laget. Dette vil jo ingen ende ta! Haha, noen MÅ poste dette i gruppa!!!! :fnise: :fnise: :fnise: Jeg er ikke medlem der eller så hadde jeg glatt gjort det Trenger ikke paradise når vi har Trine, SoMe, og Ørjan Endret 29. september 2015 av Bootybuilder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 29. september 2015 #566 Del Skrevet 29. september 2015 Haha, noen MÅ poste dette i gruppa!!!! :fnise: :fnise: :fnise: Jeg er ikke medlem der eller så hadde jeg glatt gjort det Trenger ikke paradise når vi har Trine, SoMe, og Ørjan Det er allerede postet i fakturatråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #567 Del Skrevet 29. september 2015 Det er allerede postet i fakturatråden På SoME gruppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #568 Del Skrevet 29. september 2015 5 kr på at Trine IKKE kommer til å svare på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #569 Del Skrevet 29. september 2015 Der har burøe fått med seg rolf ørjan på laget. Dette vil jo ingen ende ta! Ler meg ihjel av at han synger om hun vil ha hans bloggdomene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #570 Del Skrevet 29. september 2015 Å i heiane for et furtent svar fra bloggdronninga på den videon 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 29. september 2015 #571 Del Skrevet 29. september 2015 Selvhøytideligheten lenge leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 29. september 2015 #572 Del Skrevet 29. september 2015 Om videoen var planlagt... Vel Trine kom nå til å tilte for noe uansett, så kjekt å ha noe sånt noe i backup! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. september 2015 #573 Del Skrevet 29. september 2015 Selvhøytideligheten lenge leve! Kan ikke noen svare det da? Jeg tør ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #574 Del Skrevet 29. september 2015 Kan ikke noen svare det da? Jeg tør ikke Skulle gjerne gjort det, men er ikke medlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 29. september 2015 #575 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 29. september 2015 #576 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg lurer på hva hun mener er planlagt og når hun tror videoen ble laget. Startet ikke alt med den kommentaren hun la igjen under unnskyld-innlegget til Ørjan (angående innlegget han senere slettet)? Hadde ikke den kommentaren kommet, hadde jo ikke påfølgende blogginnlegg, Trines innlegg med spørsmål om fakturering på FB og dermed denne videoen kommet. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Stemmer nok det. Rolf eller hva han heter svarte under kommentaren med akkurat hvor lan tid det tok, under 24 timer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #577 Del Skrevet 29. september 2015 Digger Rolf Ørjan sitt svar!😂👏🏻👏🏻👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. september 2015 #578 Del Skrevet 29. september 2015 Dette blir jo bare bedre og bedre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. september 2015 #579 Del Skrevet 29. september 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #580 Del Skrevet 29. september 2015 Hvordan legger man ut screenshoot her? Ellers anbefaler jeg alle å gå inn på Ørjan Burøe sin private Facebook side og se det TG skriver under posten hans: Et telegram. Fy søren! Jeg har ikke sett verre fjortis oppførsel av en "godt" voksen dame noen gang!😱 "Det bildet er mitt så jeg sender deg faktura for bruken! Det skal slettes asap! Jeg mener det"! Haha😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg