Speedmaster Skrevet 29. september 2015 #541 Skrevet 29. september 2015 Synes Ørjan Burøe er døll, men fantastisk morsomt valg av ny illustrasjon til saken, når han nå endret fra originalbildet, som TG ble så hysterisk for at var lånt. 6
bonsaijenta Skrevet 29. september 2015 #542 Skrevet 29. september 2015 Synes Ørjan Burøe er døll, men fantastisk morsomt valg av ny illustrasjon til saken, når han nå endret fra originalbildet, som TG ble så hysterisk for at var lånt. Hællemåne! Dette blir jo bare bedre og bedre :D 5
palamina Skrevet 29. september 2015 #543 Skrevet 29. september 2015 Hun er så høy på seg selv at det er direkte pinlig! Hun har utnevnt seg selv til medieguru og ekspert, det er så flaut at jeg har ikke ord! Alt den dama får liret av seg! Jeg gremmes! Virker som hun tror hun er Norges svar på Oprah eller noe. Og at hun mener hun skal hylles fordi hun var første ute med blogging, latterlig hele dam. Newsflash TG: Du er fortid! Leste nettop at hun var første nordmann på the Oprah show, hvorfor var hun med der egentlig? Visste ikke hvem dama var en gang før jeg googlet henne nå nettop må jeg innrømme, selv om vi er omtrent like gamle.
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #544 Skrevet 29. september 2015 (endret) Synes Ørjan Burøe er døll, men fantastisk morsomt valg av ny illustrasjon til saken, når han nå endret fra originalbildet, som TG ble så hysterisk for at var lånt. *fjernet* Ble ikke noe vits. Du har sagt det allerede og innlegget mitt ble bare fullt av eidt, edit, dobbeledit Endret 29. september 2015 av Evans
minimymlen Skrevet 29. september 2015 #545 Skrevet 29. september 2015 Noen som leste originalinnlegget til Ørjan? Dvs det som han tydeligvis har slettet, ikke pga trusler i innboksen, men rett og slett pga sin godhet? 1
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. september 2015 #546 Skrevet 29. september 2015 Hvordan i all verden klarer TG å få det til at det er hennes bilde? Hun står jo med begge hendene i været! TG er blitt fotografert av en annen person, og det er den personen - altså fotografen - som har opphavsretten til bildet og dermed siste ord vedr. bruk.
Gjest hulderjenta Skrevet 29. september 2015 #547 Skrevet 29. september 2015 TG er et sikkerstikk når det kommer til å få seg en god latter, det skal hun i alle fall ha.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 29. september 2015 #548 Skrevet 29. september 2015 Hvordan i all verden klarer TG å få det til at det er hennes bilde? Hun står jo med begge hendene i været! TG er blitt fotografert av en annen person, og det er den personen - altså fotografen - som har opphavsretten til bildet og dermed siste ord vedr. bruk. Kommer an på hvilken deal det er mellom fotografen og henne Og det kan være slik at man bruker trådløs selvutløser f.eks Jeg så ikke originalbildet, men jeg så bloggen hvor Ørjan (?) hadde lagt ut en screenshot som var av TG. Regner med at det ikke var det TG reagerte på og at det opprinnelig var et annet bilde For det er langt fra ulovlig å legge ut screenshots
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. september 2015 #549 Skrevet 29. september 2015 Kommer an på hvilken deal det er mellom fotografen og henne Og det kan være slik at man bruker trådløs selvutløser f.eks Jeg så ikke originalbildet, men jeg så bloggen hvor Ørjan (?) hadde lagt ut en screenshot som var av TG. Regner med at det ikke var det TG reagerte på og at det opprinnelig var et annet bilde For det er langt fra ulovlig å legge ut screenshots Ok, jeg har bare blitt fortalt ad nauseam at det er fotografen som har opphavsretten til et bilde, så fremst ikke bildet med opphavsrett er blitt solgt til en annen. TG er vel muggen fordi Ørjan ikke skrev en hyllest
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 29. september 2015 #550 Skrevet 29. september 2015 Ok, jeg har bare blitt fortalt ad nauseam at det er fotografen som har opphavsretten til et bilde, så fremst ikke bildet med opphavsrett er blitt solgt til en annen. TG er vel muggen fordi Ørjan ikke skrev en hyllest Det er sant det du har hørt. Fotografen eier alltid rettighetene på bildet om ikke hen har gitt fra seg rettighetene. Om det er via salg eller gratis er opp til fotografen Jeg kan selge et bilde til en avis, men da kjøper de bildet for engangsbruk mens jeg fortsatt har rettigheten til bildet. Dersom de publiserer bildet mer enn en gang som avtalen er, så får de en sint mail og en ekstra faktura Men om jeg sier til avisen at de kan få bildet og bruke det akkurat som de vil, så sier jeg fra meg rettighetene Har ikke fulgt med på alt dette med TG, mye fordi jeg verken har Twitter eller snapchat, men også fordi jeg ikke alltid klarer å forstå eksakt HVA det er hun alltid hauser seg opp for De gangene jeg ser hun i medier så sitter jeg bare som et stort spørsmålstegn 1
Pottah Skrevet 29. september 2015 #551 Skrevet 29. september 2015 Noen spurte om hun hadde på selvutløser på FB gruppa. Hun svarte at det ble for dumt å svare på (mine ord). Altså hun anklager noen for å stjele hennes bilder, og så synes hun det er for dumt at noen stiller spørsmålstegn ved eierskapet av bilde 9
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #552 Skrevet 29. september 2015 (endret) Noen spurte om hun hadde på selvutløser på FB gruppa. Hun svarte at det ble for dumt å svare på (mine ord). Altså hun anklager noen for å stjele hennes bilder, og så synes hun det er for dumt at noen stiller spørsmålstegn ved eierskapet av bilde Haha, hu er jo helt på tur😂😂😂🙈 Endret 29. september 2015 av Bootybuilder 5
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #553 Skrevet 29. september 2015 Hahahaha! Også så sur hu er!😂😂 Og hun skal sende faktura!😂😂😂😂 jeg tror jeg dør😂😂😂 7
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #554 Skrevet 29. september 2015 Noen spurte om hun hadde på selvutløser på FB gruppa. Hun svarte at det ble for dumt å svare på (mine ord). Altså hun anklager noen for å stjele hennes bilder, og så synes hun det er for dumt at noen stiller spørsmålstegn ved eierskapet av bilde Hun ble kjempesur på alle som sa henne i mot. Hadde ikke turt å diskutere med henne der, hun klikker i vinkel...
BeverTramp Skrevet 29. september 2015 #555 Skrevet 29. september 2015 Hun ble kjempesur på alle som sa henne i mot. Hadde ikke turt å diskutere med henne der, hun klikker i vinkel... Don’t argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience. 16
Pottah Skrevet 29. september 2015 #556 Skrevet 29. september 2015 Hun ble kjempesur på alle som sa henne i mot. Hadde ikke turt å diskutere med henne der, hun klikker i vinkel... Til og med Anne Birth (Hun med kakebilde som ble stjålet/brukt av flere bedrifter), var ikke enige i å sende faktura😂 Håper hun gir seg ved å være sur, og ikke blogger om dem f.eks Sitter faktisk og humrer litt av hele diskusjonen 2
Gjest CecilieX Skrevet 29. september 2015 #557 Skrevet 29. september 2015 Noen som leste originalinnlegget til Ørjan? Dvs det som han tydeligvis har slettet, ikke pga trusler i innboksen, men rett og slett pga sin godhet? Jeg leste det. Det var en litt snodig tekst, der han ikke egentlig hadde et tydelig poeng. Den handlet om politikere, og det var noen sleivspark som handlet om at politikere ikke lever som de lærer, iblandet noe om at siden Statsministeren er så tjukk så kunne ikke hun være helseminister, eller noe sånt. Som sagt, den var dårlig oppbygget og det var ikke så tydelig hva som var poenget. Jeg trakk litt på skuldrene, fordi jeg synes teksten falt på sin egen urimelighet. Men det som var bra, var at han i motsetning til de fleste andre bloggere, så slettet han innlegget. Selvkritikk er jo mangelvare hos en del av de bloggerne vi vanligvis snakker om og ut fra hva jeg har lest i tråden her, så gjelder dette også den bloggeren som her diskuteres. (Tynt forsøk på å komme unna å bli slettet for avsporing)
Gjest CecilieX Skrevet 29. september 2015 #558 Skrevet 29. september 2015 Hun ble kjempesur på alle som sa henne i mot. Hadde ikke turt å diskutere med henne der, hun klikker i vinkel... [/quote Jøye meg, denne facebookdiskusjonen var sterk kost. Er ikke TG ekspert på hvordan man bør profilere seg på SoMe?
Bootybuilder Skrevet 29. september 2015 #559 Skrevet 29. september 2015 ame="Evans" post="17123833" timestamp="1443553860"]Hun ble kjempesur på alle som sa henne i mot. Hadde ikke turt å diskutere med henne der, hun klikker i vinkel... [/quote Jøye meg, denne facebookdiskusjonen var sterk kost. Er ikke TG ekspert på hvordan man bør profilere seg på SoMe? Hun driter seg så sykt ut og er den største drama Queen på mils omkrets😂😂 6
Gjest Evans Skrevet 29. september 2015 #560 Skrevet 29. september 2015 (endret) ame="Evans" post="17123833" timestamp="1443553860"]Hun ble kjempesur på alle som sa henne i mot. Hadde ikke turt å diskutere med henne der, hun klikker i vinkel... [/quote Jøye meg, denne facebookdiskusjonen var sterk kost. Er ikke TG ekspert på hvordan man bør profilere seg på SoMe? Tror hun glatt glemmer/overser at denne gruppa er en veldig stor gruppe hvor mange, mange mennesker er medlem. Jeg syns ikke det tar seg særlig ut. Hadde vært bedre å bare kontakte han og si at det her ikke greit, enten fjerner du bildet eller så må du betale for det. Endret 29. september 2015 av Evans
Fremhevede innlegg