Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå "hyller" hun Sophie Elise sin merking på et blogginnlegg (på SoMe-gruppa)...

TG mener hun er herlig frekk.

Sannheten er at SE ikke har vært så flink som hun selv tror (annonselenker ikke merket etc).

Smisk, smisk, smisk.

Likte denne kommentaren - https://www.facebook.com/groups/183381455078651/?fref=tsNina Furu Teit. Merk og slutt å syte! Eller følg redaktørplakaten, som avisene gjør.

Ja, hva er det som hindrer SE å gjøre det samme som Trine Monsen, jfr. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hun-er-den-forste-bloggeren-som-forplikter-seg-til-Var-Varsom-plakaten--8057328.html?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er så høy på seg selv at det er direkte pinlig! Hun har utnevnt seg selv til medieguru og ekspert, det er så flaut at jeg har ikke ord! Alt den dama får liret av seg! Jeg gremmes! Virker som hun tror hun er Norges svar på Oprah eller noe. Og at hun mener hun skal hylles fordi hun var første ute med blogging, latterlig hele dam. Newsflash TG: Du er fortid! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjør fenomenet TG pinlig er hvordan Anne Brith Davidsen hyller omtrent alt TG skriver og omvendt. Hun er så opp i rumpa på TG at det er kvalmt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama er ufyselig. Spår skilsmisse mellom henne og Jostein om ikke mange år.

Du fikk rett ;) Det tok bare et halvt år etter du skrev kommentaren at de gikk ut i separasjon.

Anonymous poster hash: 568b5...3eb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn var det sykt irriterende at hun konsekvent skrev SNAP (MED STORE BOKSTAVER) og ikke Snapchat som det faktisk heter...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her inne på rampelyset at veldig mange bloggere får tyn for det meste de gjør og ikke gjør. Regner jo at de fleste som skriver her inne også leser bloggene,IG og snap. Noen sier at antall lesere vil stupe fordi folk føler seg snytt. Men hvordan klarer alle dere som finner ut det meste om all feilen og ikke lese bloggene? Er det en side dere går innpå for at de ikke skal få klikk? Ellers vil jo ikke leserantallet synke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva ER det med den dama?

Rått svar av humornieu!!! Hva handlet dette om??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått svar av humornieu!!! Hva handlet dette om??

Her er screenshots av innlegget Trine Grung svarte på. Hun er ivrig videre nedover i kommentarfeltet.

post-32566-0-66811900-1437732394_thumb.p

post-32566-0-76003600-1437732408_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at om det er noen jeg liker å lese om, er det Trine Grung. Hun er... svært fascinerende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mamma drevet sånn på snapchat som henne, hadde jeg vært litt flau.... Tror selv hun er 20 år :P

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...