Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, derfor jeg lurer på om noen rakk å se den først. Må si jeg er litt nysgjerrig - spesielt da hun slettet den. Hun innså kanskje at Guri hadde rett :P

Hehe, ja, skulle likt å sett den ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vanvittig useriøst av Guri Solberg. Morten Hegseth hadde jeg ikke ventet mer av, men jeg trodde seriøst at Guri Solberg hadde mer integritet enn dette - lavmål.

Ettermiddag er vel et av de dårligste programmene som vises på TV, skulle tro det var et valgfagprosjekt fra ungdomsskolen. Men nå kommer jeg til å droppe ethvert program hvor Guri Solberg opptrer. Godt at vi har gode programmer på NRK på lørdagen ...

Anonymous poster hash: c7677...1c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig useriøst av Guri Solberg. Morten Hegseth hadde jeg ikke ventet mer av, men jeg trodde seriøst at Guri Solberg hadde mer integritet enn dette - lavmål.

Ettermiddag er vel et av de dårligste programmene som vises på TV, skulle tro det var et valgfagprosjekt fra ungdomsskolen. Men nå kommer jeg til å droppe ethvert program hvor Guri Solberg opptrer. Godt at vi har gode programmer på NRK på lørdagen ...

Anonymous poster hash: c7677...1c8

Er det deg Trine? :fnise:

Anonymous poster hash: 4cb1b...058

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den personen som liker å henge noen ut. Men jeg skal være enig i at hun er rett å slett uforskammet.

Endret av Siri 87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg veksler mellom å bli fascinert og flau på hennes vegne samtidig. Hva ER det med denne dama som gjør at hun dukker opp "overalt"? 

Tillater meg sitat fra tidligere tråd om dama (http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=658381&page=4

"Problemet med fenomenet Trine Grung er at hun ofte ser ut til å mangle selvinnsikt på egen kompetanse. Igjen denne fallhøyden."

Flere enn meg som føler det samme? Hva ER det?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Jeg forstår ikke hvordan hun har blitt en sosiale medier-guru, og er hun virkelig det? Her om dagen virket det ikke som hun forstod forskjellen på en avis og en blogg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvutnevnt bloggmamma 😂

Endret av BeverTramp
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krymper meg på Trine G sine vegne over alt hun foretar seg og gjør, det er direkte pinlig og flaut. At det går an å ha så lite selvinnsikt Flaut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

Nå "hyller" hun Sophie Elise sin merking på et blogginnlegg (på SoMe-gruppa)...

TG mener hun er herlig frekk.

Sannheten er at SE ikke har vært så flink som hun selv tror (annonselenker ikke merket etc).

Smisk, smisk, smisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blant de som krymper meg over den dama. Virker som hun totalt mangler selvinnsikt og overvurderer egen kompetanse. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan hun har blitt en sosiale medier-guru, og er hun virkelig det? Her om dagen virket det ikke som hun forstod forskjellen på en avis og en blogg. 

I følge twitter virker som hun akkurat har oppdaget snapchat, og bruker anledningen til å blogge om det: http://www.trinegrung.no/2015/07/08/oh-snap-to-the-people/;)

"Alle" som nevner henne som SoMe-guru omtaler henne jo som "selvutnevnt", og sånn har det jo vært i åresvis. Hvordan klarer hun å holde seg flytende innafor denne delen av medieverden?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Zeitgeist

Det er sjelden jeg skjemmes på vegne av andre, men TG scorer full pott hos meg hver gang hun åpner munnen.

Forøvrig får hun vel nå beskjed om at hun er gjenstand for diskusjon her inne. Leste på bloggen hennes en gang at hun har en eller annen form for varsel når navnet hennes nevnes på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker så fullstendig blottet for selvinnsikt at det er både kvalmt og fascinerende på samme tid.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...