AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #401 Del Skrevet 25. august 2013 Forskjellen mellom henne og mange andre er vel kanskje mer at andre holder ideer inne i huet frem til man vet om det kommer til å funke, mens Trine spyr det ut i hytt og gevær...dermed virker det jo helt skrudd når idè etter idè kommer rekende! Anonymous poster hash: 555eb...962 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #402 Del Skrevet 25. august 2013 Forskjellen mellom henne og mange andre er vel kanskje mer at andre holder ideer inne i huet frem til man vet om det kommer til å funke, mens Trine spyr det ut i hytt og gevær...dermed virker det jo helt skrudd når idè etter idè kommer rekende! Anonymous poster hash: 555eb...962 Trine bør begynne å lese inni seg. Anonymous poster hash: 6f265...5dd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #403 Del Skrevet 25. august 2013 Beste twittervitsen om dama hittil: @forsberg: Får ikke tak i @trinegrung. Vet dere om mailen hennes fortsatt er [email protected]?Anonymous poster hash: 282cf...f21 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 25. august 2013 #404 Del Skrevet 25. august 2013 Jommen, enda et prosjekt! Og stort slått opp i både rikspresse og egen blogg (takk begge siste AB for linker!) Jeg synes jo det er flott at folk har ideer og prosjekter, men det virker så kleint å gå ut med masse lovnader og forsikringer om at noe skal bli utrolig flott og stort, og så koker det fullstendig bort i kålen. Hvis hun bare hadde vaert litt mer ydmyk, og sagt for eksempel "dette er noe jeg vil prove, det er en god ide og jeg håper det blir en suksess!" ville det virket så mye bedre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 25. august 2013 #405 Del Skrevet 25. august 2013 Det verste er ikke alle avbrutte prosjekter, men at hun har gått ut i media og lansert suksess på forhånd med den ene tingen etter den andre. Jeg klarer ikke å tro på henne i så stor grad lenger. Tenker hun bør holde prosjektene sine unna media inntil de er ferdig utviklet og kan vise til lønnsomhet.Anonymous poster hash: 8fd67...545 Så ikke dette foer jeg hadde skrevet selv, så mitt svar ble mye av det samme, men veldig enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #406 Del Skrevet 25. august 2013 Så ikke dette foer jeg hadde skrevet selv, så mitt svar ble mye av det samme, men veldig enig! Hihi, helt i orden. Jeg så ikke ditt innlegg før akkurat nå jeg, så. :-)Anonymous poster hash: 8fd67...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #407 Del Skrevet 25. august 2013 Jommen, enda et prosjekt! Og stort slått opp i både rikspresse og egen blogg (takk begge siste AB for linker!) Jeg synes jo det er flott at folk har ideer og prosjekter, men det virker så kleint å gå ut med masse lovnader og forsikringer om at noe skal bli utrolig flott og stort, og så koker det fullstendig bort i kålen. Hvis hun bare hadde vaert litt mer ydmyk, og sagt for eksempel "dette er noe jeg vil prove, det er en god ide og jeg håper det blir en suksess!" ville det virket så mye bedre. En del menn burde også tenkt på det. En leser jo av og til om menn som blåser ideene sine stort opp og så går det ikke så bra. Vi er kanskje ikke vant med å lese at kvinner gjør det samme? Vet vi om dem? Mulig det, men jeg tror ikke gjennom media.Anonymous poster hash: 8fd67...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 25. august 2013 #408 Del Skrevet 25. august 2013 En del menn burde også tenkt på det. En leser jo av og til om menn som blåser ideene sine stort opp og så går det ikke så bra. Vi er kanskje ikke vant med å lese at kvinner gjør det samme? Vet vi om dem? Mulig det, men jeg tror ikke gjennom media.Anonymous poster hash: 8fd67...545 Ja, det er kanskje noe i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 25. august 2013 #409 Del Skrevet 25. august 2013 Beste twittervitsen om dama hittil: @forsberg: Får ikke tak i @trinegrung. Vet dere om mailen hennes fortsatt er [email protected]?Anonymous poster hash: 282cf...f21 Haha, den var hysterisk! Har hun kvitret tilbake? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 25. august 2013 #410 Del Skrevet 25. august 2013 Noen andre enn meg som lo godt av hennes opptreden i "Verdens Rikeste Land" på P3 onsdag 21.08? http://radio.nrk.no/serie/verdens-rikeste-land/mynf13013413/21-08-2013#t=1h30m16s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 26. august 2013 #411 Del Skrevet 26. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #412 Del Skrevet 29. august 2013 Hun skal ha kudos for å fortsatt jobbe med kursingen sin! Leser på bloggen om programmet for kurs i Tromsø bl.a. Er spent på når de lynvideoene blir lagt ut og hva dem presenterer, da.Anonymous poster hash: 8fd67...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #413 Del Skrevet 26. september 2013 Wow, den survingen twitter siste døgn over en kommentar på en video. Erre mulig. Anonymous poster hash: 3549b...549 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #414 Del Skrevet 26. september 2013 Wow, den survingen twitter siste døgn over en kommentar på en video. Erre mulig. Anonymous poster hash: 3549b...549 Hva har skjedd? Anonymous poster hash: 73863...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. september 2013 #415 Del Skrevet 26. september 2013 Hun kan snakke dritt om folk, og henge ut hvem det skulle være, men kommer noen med en LITEN kommentar om henne, nei daaaa.... Ufordragelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #416 Del Skrevet 26. september 2013 Elsker at hun på Twitter klager over å bli uthengt når hun selv fikk sparken for å skrive dritt om Elin Tvedt :D det var den bjelken i eget øye.. Anonymous poster hash: 6ccc4...ba0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. september 2013 #417 Del Skrevet 27. september 2013 Virker som at hun mener det er greit å kommentere, men ikke når man har intervjuet personen. Altså kan ikke denne Guri noensinne kommentere noe negativt om TG siden hun intervjuet henne på Ettermiddagen en gang. Herrefred. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 30. september 2013 #418 Del Skrevet 30. september 2013 Nå er Trine og Guri saken på nettavisen... Noen som vet hva Trine gjorde i denne videoen som en prippen (henmes ord) Guri syntes ble for mye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2013 #419 Del Skrevet 30. september 2013 Nå er Trine og Guri saken på nettavisen... Noen som vet hva Trine gjorde i denne videoen som en prippen (henmes ord) Guri syntes ble for mye? Ser videoen er fra instagram, men den er visst slettet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 30. september 2013 #420 Del Skrevet 30. september 2013 Ser videoen er fra instagram, men den er visst slettet? Ja, derfor jeg lurer på om noen rakk å se den først. Må si jeg er litt nysgjerrig - spesielt da hun slettet den. Hun innså kanskje at Guri hadde rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg