AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #361 Del Skrevet 22. august 2013 Herregud, for en utspekulert dame! Selvfølgelig så hun er gylden mulighet til å tjene noen penger på å ha disse domenene! Hun vet vel også at mange (innmellom) kanskje trykker inn f.eks fashioncherry.NO istedenfor .COM og de vil da bli linket til hennes blogg. Den dama der ass.... Anonymous poster hash: 160e4...242 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #362 Del Skrevet 22. august 2013 Herregud!! Hun slutter aldri å sjokkere. Hvem faen er Trine Grung egentlig? Helt glemt hva hun er kjent for, annet enn å skape masse blest om seg selv! Anonymous poster hash: 568b5...3eb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #363 Del Skrevet 22. august 2013 Sånn jeg forstår det, var det noen av domenene med andre bloggeres navn, som linket til hennes side. Det var det som var feil. Linken mellom hennes blogg og domenenavnene som er relevante for hennes hva-det-nå-er-hun-gjør, var smart. Ja jeg ble kanskje litt klokere nå;-) Takk!Anonymous poster hash: 8fd67...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #364 Del Skrevet 22. august 2013 Herregud!! Hun slutter aldri å sjokkere. Hvem faen er Trine Grung egentlig? Helt glemt hva hun er kjent for, annet enn å skape masse blest om seg selv!Anonymous poster hash: 568b5...3eb Som hun skrev i bloggen min for noen år tilbake: At hun er kjent for å ha tidenes mest populære radioprogram på P3. Noe som gav henne forhold med Jostein Flo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #365 Del Skrevet 22. august 2013 Den med å kjøpe opp domener med tanke på å invitere til samarbeid etterpå syns jeg var vel drøy. Hadde hun kjøpt opp mitt navn som domene, og etterpå ringt meg og invitert så hadde jeg nok blitt rasende. Jeg forstår tanken bak, men jeg ville ha kjøpt domenet først og evt fått en tlf etterpå. Det hadde helt sikkert satt pris på om jeg ikke kunne noe eller lite om nettmarkedsføring. ;-)Anonymous poster hash: 8fd67...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #366 Del Skrevet 22. august 2013 Hva er det Trine Grung og hun Guri har kranglet om på twitter? Anonymous poster hash: 86641...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #367 Del Skrevet 22. august 2013 Hva er det Trine Grung og hun Guri har kranglet om på twitter?Anonymous poster hash: 86641...d12 Her er et utdrag fra Twitter.https://mobile.twitter.com/gurisolberg/status/368018308198846464?screen_name=gurisolbergAnonymous poster hash: 8fd67...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #368 Del Skrevet 22. august 2013 Den med å kjøpe opp domener med tanke på å invitere til samarbeid etterpå syns jeg var vel drøy. Hadde hun kjøpt opp mitt navn som domene, og etterpå ringt meg og invitert så hadde jeg nok blitt rasende. Jeg forstår tanken bak, men jeg ville ha kjøpt domenet først og evt fått en tlf etterpå. Det hadde helt sikkert satt pris på om jeg ikke kunne noe eller lite om nettmarkedsføring. ;-)Anonymous poster hash: 8fd67...545 Grenser til kjeltringfakte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #369 Del Skrevet 22. august 2013 "Vil tro de bloggerne du har kjøpt domene til/for kommer til å banne like høyt som du gjorde når de oppdager at deres navn ikke er ledig. Det er et lite realt trekk å kjøpe andres domener og så kontakte dem med kommersielle intensjoner og bruke domenet som en brekkstang for samarbeid eller salg. Jeg regner med at du ikke har skumle hensikter, men at du forsøker å gjøre noen smarte trekk for samarbeid og drive trafikk til egen side det er helt legitimt, men ikke en helt real måte å drive forretning på. Det kan slå helt motsatt vei når det gjelder eventuelle samarbeid. Støtter forøvrig det å skaffe seg et eget domene, det koster bortimot ingenting. Vil minne om at man må ha registrert foretak for å kunne eie .no-domener. Og man kan klage til NORID hvis man mener noen andre har registrert domenet man selv har rett til. Sånn sett er det ikke like lukurativt som tidligere å eie domener andre kan ha rett på. Avslutter med et (langt) spørsmål: Å eie 200 domener, er det for deg en god utnyttelse av ressurser? Gir det mer tilbake enn hva det koster å ha? Og er det noe du anbefaler dine kunder å gjøre?"Anonymous poster hash: 568b5...3eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 22. august 2013 #370 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Har aldri skjønt greia med denne dama uansett. Jeg kan ikke skjønne at en så lite interessant person faktisk blir skrevet om i media. :sleeping: er alt jeg har å si om henne. Edit. Nå er hun jo faktisk på forsida av VG for dette domenekjøpet. For en utspekulert dame. Det er vanskelig å tro at dette er en voksen dame. Hadde vært forbanna om jeg var en av de bloggerne. Endret 22. august 2013 av Samaysa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 22. august 2013 #371 Del Skrevet 22. august 2013 Åh, Norges flaueste dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 22. august 2013 #372 Del Skrevet 22. august 2013 Hva gikk den krangelen utpå? Lutetium 71 har lagt ut linker i innlegg #312. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #373 Del Skrevet 22. august 2013 Lutetium 71 har lagt ut linker i innlegg #312. Såg det, hun er virkelig på tuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 23. august 2013 #374 Del Skrevet 23. august 2013 Nå krangler hun med VG-journalisten på twitter også. Haha. Kan ikke SKJØNNE at noen vil betale for hennes "tjenester". Hva er det hun EGENTLIG driver med? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 23. august 2013 #375 Del Skrevet 23. august 2013 Nå krangler hun med VG-journalisten på twitter også. Haha. Kan ikke SKJØNNE at noen vil betale for hennes "tjenester". Hva er det hun EGENTLIG driver med? Akkurat det lurer jeg også på. Hva er det hun egentlig er kjent for? Det eneste jeg forbinder henne med er krangling på nettet og å bli avbildet på div fjortisblogger mens hun spiser lunsj med dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #376 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg lurer også på hvorfor noen ønsker å kjøpe tjenester fra henne. For det første er hun ikke så kjent, og for det andre, i den grad hun faktisk ER kjent så er det for å være irriterende, masete og kranglete og jeg kan ikke helt forstå at det er dét imaget kommende gründere ønsker seg.Anonymous poster hash: bb6e7...9ad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #377 Del Skrevet 23. august 2013 Her er et utdrag fra Twitter.https://mobile.twitter.com/gurisolberg/status/368018308198846464?screen_name=gurisolbergAnonymous poster hash: 8fd67...545 I himmelens navn... Noen bør holde seg unna sosiale medier altså. Det må være slitsom å leve et liv med så mange idioter rundt deg at du må krangle med alle du møter :D Trine Grung: Google selvinnsikt!!Anonymous poster hash: b3fcc...efd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. august 2013 #378 Del Skrevet 23. august 2013 Nå krangler hun med VG-journalisten på twitter også. Haha. Kan ikke SKJØNNE at noen vil betale for hennes "tjenester". Hva er det hun EGENTLIG driver med? Nei, nå må jeg følge henne på twitter altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #379 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg lurer også på hvorfor noen ønsker å kjøpe tjenester fra henne. For det første er hun ikke så kjent, og for det andre, i den grad hun faktisk ER kjent så er det for å være irriterende, masete og kranglete og jeg kan ikke helt forstå at det er dét imaget kommende gründere ønsker seg.Anonymous poster hash: bb6e7...9ad Bli synlig på nett er målet hennes. Det har hun oppnådd vil jeg si. Anonymous poster hash: 6f265...5dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #380 Del Skrevet 23. august 2013 Det fremstår litt spesielt at en voksen dame omtrent bare har tenåringjenter som hun er sammen med på fritiden. Man skulle ikke tro at en voksen dame hadde sånn interesse for venner mer på sin egen alder? Anonymous poster hash: 8274b...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg