Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

synes det er helt utrolig at den dama kan leve av det hun gjør, hun sier jo at hun tjener mye penger, synes det er ufattelig at hun kan tjene penger på det surret, hvem er det som betaler?

Anonymous poster hash: 45635...869
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes det er helt utrolig at den dama kan leve av det hun gjør, hun sier jo at hun tjener mye penger, synes det er ufattelig at hun kan tjene penger på det surret, hvem er det som betaler?

Blant annet alle de som kjøper kurs av dama for å bli 'synlige på nett'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant annet alle de som kjøper kurs av dama for å bli 'synlige på nett'.

ja, men hvem er det liksom?hun har jo ikke greie på det hun driver med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme damer i førtiåra, ser det ut som ut ifra det Grung legger ut av bilder på bloggen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke på peiling på noen ting som helst for å bli kjent, så lenge man er flink til å lage rabalder. Skal man bli kjent er all reklame god reklame, selv furting og kjefting.

Skal man bli kjent og respektert, tar man en annen vei.

Anonymous poster hash: 6f265...5dd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke ha peiling, mente jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krangle med Guri Solberg offentlig på Twitter, så lavmål og uprofesjonelt. Og hun skal gi andre råd om hvordan man skal være på nett?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som selger produkter som Trine "tilfeldigvis" skriver om. Her er Trine i godt selskap med de aller fleste korrupte rosabloggere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krangle med Guri Solberg offentlig på Twitter, så lavmål og uprofesjonelt. Og hun skal gi andre råd om hvordan man skal være på nett? Anonymous poster hash: 45635...869

Hvem er det hun IKKE har kranglet offentlig med? Forferdelig dame.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er mye verre enn de fleste. Det som spesielt irriterer meg er at hun fullstendig fraskriver seg ansvaret for det "helsehile" har skrevet på bloggen hennes. Hvor hun for eksempel anbefaler både sølvvann og blekemiddel i kostholdet. Det står masse om det på tjomlid sin blogg: http://tjomlid.com/?p=5628

Også det at hun kaller ekspert på sosiale medier, med tanke på at dama fikk sparken fra jobben sin fordi hun ikke kan å bruke sosiale medier på en god måte.

For ikke å snakke om diskusjonsstilen hennes som stort sett innebærer blokkering og et sarkastisk "lol, smask <3", når hun ikke klarer å komme med et konstruktivt svar.

Jeg kunne skrevet i en evighet, om hvordan hun liksom tar seg av fjortissbloggerne, og latterlige OFFISIELLE bloggawardsen hennes.

Få irriterer meg så mye som den dama.

Å du kaller deg voksen,dette er jo faktisk på grensen til mobbing..sitte slik å henge ut folk,skulle ikke vært lov....
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde alle folk fra Stavangerområdet var slik.

Jeg tror jeg kan love deg at det er mange stavangerfolk som skulle ønske den Grungedama kunne være stille.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke med beste vilje forstå hvordan slike personer klarer å tjene penger på det de driver med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krangle med Guri Solberg offentlig på Twitter, så lavmål og uprofesjonelt. Og hun skal gi andre råd om hvordan man skal være på nett?

overrasker meg ikke. jeg så guri solberg intervjuet trine grung i programmet "ettermiddagen" i forrige uke, og syns guri solberg virket veldig irritert på henne samtidig som hun prøvde å holde seg i skinnet som programleder

Anonymous poster hash: bcf3f...014

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...