Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hm... Ida Wulff har sagt opp jobben sin i Chills etter å ha vært permittert en stund? Bombe... Og hun aner ikke hva som skjer med Bloggawards, "spør Trine"??

Hahaha!!!

(Forøvrig fra spørsmålsrunden på bloggen til Ida)

Anonym poster: 7e0cc1dc17d9deade069e07ae19a79e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

"Jeg kom over en blogg som bekrefter hvorfor det er viktig å holde kurs i blogging, som er noe av de kurset jeg holder om dagen gjør"

Hva?

Anonym poster: abcfd98418249faaf270c5d3940160a2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Ida Wulff har sagt opp jobben sin i Chills etter å ha vært permittert en stund? Bombe... Og hun aner ikke hva som skjer med Bloggawards, "spør Trine"??

Hahaha!!!

(Forøvrig fra spørsmålsrunden på bloggen til Ida)

Anonym poster: 7e0cc1dc17d9deade069e07ae19a79e0

Ja, hva skjedde egentlig med den blog awardsen, som Trine Grung skulle starte? Hun skrøt jo så mye over hvor bra konseptet var og flere bloggere var med på å promotere det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har vel tatt vann over hodet som vanlig.

Noen andre som la merke til hvordan hun holdt på etter at Giertsen lakk de bildene i forbindelse med serien sin? Jeg ble mer flau over henne enn hva jeg ble når jeg så bildene.

Anonym poster: 3549bafbe918cb90f5ea6e4aa9f91549

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel tatt vann over hodet som vanlig.

Noen andre som la merke til hvordan hun holdt på etter at Giertsen lakk de bildene i forbindelse med serien sin? Jeg ble mer flau over henne enn hva jeg ble når jeg så bildene.

Anonym poster: 3549bafbe918cb90f5ea6e4aa9f91549

Fortell!

Liker at det er liv i tråden min igjen, grusom dame!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet at det er stygt å kommentere utseende, men jeg har alltid lurt på hvorfor Trine ikke behandler nesa si hos hudpleier.

Anonym poster: e27829570dd6688415989b1e04dc90be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun deler ut gratis råd på Twitter da! Sitat: "ikke ha på godkjenning. Det er #supersnork" :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er stygt å kommentere utseende, men jeg har alltid lurt på hvorfor Trine ikke behandler nesa si hos hudpleier.

Mener hun har en hudsykdom, som gjør at huden på nesa ser ut som den gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. Chills og Ida Wulff som ikke jobber der mer så fant jeg dette på bloggen til Trine:

"Det siste halve året har vært tøft på mange måter. Det å måtte ta avgjørelser som berør mennesker negativt har gått dypt inn på meg. Jeg har måttet strukturere om hele selskapet som jeg i dag driver alene. Det har vært ufattelig tøft, men jeg har ikke mistet trua."

Virker altså som at alle ble oppsagt og at Chills nå bare er henne selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mener hun har en hudsykdom, som gjør at huden på nesa ser ut som den gjør.

Og den kan man behandle med laser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ang. Chills og Ida Wulff som ikke jobber der mer så fant jeg dette på bloggen til Trine:

"Det siste halve året har vært tøft på mange måter. Det å måtte ta avgjørelser som berør mennesker negativt har gått dypt inn på meg. Jeg har måttet strukturere om hele selskapet som jeg i dag driver alene. Det har vært ufattelig tøft, men jeg har ikke mistet trua."

Virker altså som at alle ble oppsagt og at Chills nå bare er henne selv.

Og naturligvis er det dem som er å klandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trine Grung er et trist skue. Ingen formell utdannelse, på kant med omtrent alle hun har jobbet med, lager seg luftslott som aldri blir gjennomført.

Huff.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vel, det godter jeg meg ikke over.

Enig med deg. De som evt. tenker på å godte seg over dette, er i såfall ikke stort bedre enn Grung når hun er på sitt verste.

Anonym poster: b55a80735c6cc53bde79bae1984d92a6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som godter seg over samlivsbrudd? Hvis du siktet til meg så stemmer ikke det... Jeg synes det er trist at hun og mannen skal skilles. Det er ikke morsomt for noen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...